لحظه سقوط هلی کوپتر به داخل رودخانه +فیلم

گروه امداد نجات برای نجات خلبان یک هلی کوپتر که به داخل رودخانه‌ای در نیویورک سقوط کرده بود به صحنه حادثه فراخوانده شدند.

لحظه سقوط هلی کوپتر به داخل رودخانه + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک سقوط یک فروند هلی کوپتر Bell 206 را در آمریکا به تصویر می‌کشد. این هلی کوپتر که در لحظه حادثه تنها خلبان در آن حضور داشت به داخل رودخانه هودسون در نیویورک سقوط کرد.

این ویدئو که توسط شاهدان عینی تهیه شده است هلی کوپتر را در حالی که بر فراز رودخانه از کنترل خلبان خارج شده و در حال چرخیدن به دور خود است نشان می‌دهد. لحظاتی بعد هلی کوپتر به داخل آب رودخانه سقوط می‌کند و به زیر آب می‌رود.

" اریک مورالس، خلبان ۳۵ ساله این هلی کوپتر که دچار جراحت سطحی در ناحیه دست شده بود به طور معجزه آسایی از مرگ گریخت. در لحظه سقوط هیچ مسافری در داخل هلی کوپتر حضور نداشت. در این حادثه که در ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر روز چهارشنبه رخ داد بلافاصله تیم امداد و نجات وارد عمل شدند و توانستند این خلبان را نجات دهند.

بنا به گفته شاهدان عینی این هلی کوپتر برای دقایقی در ارتفاع ۱۰۰ فوتی بالای رودخانه شناور ماند و لحظاتی بعد به داخل آب سقوط کرد. یک منبع خبری گفت که باد شدید موجب بروز مشکل برای خلبان شد و او که از فرود بر روی یک باند در حوالی محل حادثه منع شده بود، تصمیم گرفت به آرامی روی آب فرود بیاید که دچار این حادثه شد.

بنا به گفته این منبع، ساختمان‌های مرتفع و همچنین ترافیک شدید در نزدیکی محل حادثه موجب شد تا خلبان آگاهانه و برای جلوگیری از آسیب شهروندان در آب رودخانه فرود بیاید. همچنین یک شاهد عینی حین هلی پاد لاشه هلی کوپتر دچار جراحت سطحی شد که به همراه خلبان در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفت. بر اساس این گزارش جراحت هیچ یک از این دو نفر جدی نبوده است. گفتنی است؛ پس از این حادثه لاشه این هلی کوپتر از زیر آب بیرون کشیده شد. در تعدادی از تصاویر منتشر شده در حالی که هلی کوپتر در حال انتقال به خشکی است خلبان حادثه دیده در نزدیکی آن دیده می‌شود.

انتهای پیام/

باد شدید موجب سقوط هلی کوپتر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار