انجام ارزیابی خسارت ۳۴ هزار واحد مسکونی در مناطق سیلزده لرستان

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیلزده لرستان گفت: تا کنون ۳۴ هزار واحد در این استان ارزیابی خسارت شده و کارثبت سامانه ۲۹ هزار پرونده دیگر نیز به انجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، رضا خواجه‌ای، رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیلزده لرستان گفت: تا کنون ۳۴ هزار واحد در این استان ارزیابی خسارت شده و کارثبت سامانه ۲۹ هزار پرونده دیگر نیز به انجام رسیده است.

 خواجه‌ای  در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ۱۴ هزارو ۹۰۰ پرونده مربوط به واحد‌های آسیب دیده از سیل اخیرافزود: مالکانی که واحد‌های آن‌ها بر اثر سیل آسیب دیده اند نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده به ستاد‌های بازسازی معین دراستان لرستان مراجعه نمایند.

وی اظهارداشت: چهار هزار و چهارصد پرونده مربوط به خسارت دیدگان از سیل اخیربه بانک‌های عامل معرفی شده که ۶۵۰ پرونده آن‌ها در مرحله عقد قرارداد با بانک‌های عامل استان است.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیلزده لرستان بیان کرد: تا کنون کار آوار برداری ۷۰۰ واحد مسکونی به انجام رسیده، همچنین عملیات پی کنی ۳۰۰ واحد مسکونی اجرایی شده است.

خواجه‌ای با تاکید برنقش محوری مردم در پیشبرد روند بازسازی واحد‌های سیل زده لرستان اضافه کرد: موفقیت ما دربازسازی در گرو همکاری نزدیک با مردم بوده و طبق برنامه ریزی انجام شده کلیه واحد‌های تخریبی را در بازه زمانی یکساله تحویل مردم خواهند شد.

انتهای پیام/ ر

۳۴ هزار واحد در مناطق سیلزده لرستان ارزیابی خسارت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.