پیام ولادیمیر پوتین به محمود عباس

حیدر اغانین، سفیر روسیه در فلسطین اشغالی به مناسبت پایان ماموریتش با محمود عباس دیدار و پیامی از پوتین را به وی منتقل کرد.

­ پیام ولادیمیر پوتین به محمود عباسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ارسال پیامی برای محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر حمایت مسکو از قوانین بین المللی تاکید کرد.

به نقل از خبرگزاری وفا، حیدر اغانین، سفیر روسیه در فلسطین روز شنبه با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان در شهر رام‌الله دیدار کرد. این دیدار به مناسبت پایان ماموریت حیدر اغانین در کرانه باختری رود اردن برگزار شد.

حیدر اغانین در این دیدار پیام ولادیمیر پوتین را تقدیم محمود عباس کرد. پوتین در پیام ارسالی به محمود عباس از هر گونه تلاش برای نقض اصول سازمان ملل و قوانین بین المللی ابراز نگرانی کرد.

محمود عباس نیز در این دیدار از طرف ملت فلسطین از رئیس جمهور، دولت و مردم روسیه به خاطر حمایت پایدار از ملت فلسطین و یاری رساندن به آرمان فلسطینی‌ها تشکر و قدردانی کرد.

محمود عباس همچنین بر تمایل تشکیلات خودگردان برای تقویت روابط تاریخی میان رام‌الله و مسکو به منظور تامین منافع دو ملت دوست تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار