انجام ۲۳ مورد اهدای عضو در ملایر

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر گفت: تاکنون اعضای بدن ۲۳ بیماران مرگ مغزی در این شهرستان اهدا شده است.

انجام ۲۳ مورد اهدای عضو در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس آذر همایون، رئیس مجمع خیرین سلامت گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف به مدت ۶ سال با این مجمع همکاری می‌کنند.

وی گفت: یکی از مهمترین اهداف این مجمع ترویج فرهنگ اهدای عضو است تا بتوان با کمک گرفتن و رضایت خانواده‌هایی که عزیزانشان دچار مرگ مغزی می‌شوند به بیماران نیازمند جانی دوباره بخشید.

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه طی چند سال گذشته تاکنون ۲۳ مورد اهدای عضو توسط بیماران مرگ مغزی در ملایر انجام  گرفته است تصریح کرد: ۶ مورد از آن‌ها مربوط به سال گذشته بوده است.

آذر همایون ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳ هزار نفر در ملایر با تکمیل فرم اهدای عضو ،برای دریافت کارت اهدای عضو  درخواست کرده اند و تاکنون این کارت به بسیاری از این افراد تحویل شده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۳۱ اردیبهشت ماه به عنوان روز اهدای عضو، اهدای زندگی گفت: اشاعه فرهنگ اهدای عضو بیش از این نیازمند فرهنگسازی است.

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر از برگزاری همایش پیاده روی عمومی توسط مجمع خیرین سلامت در روز ۳۱ خرداد ماه خبر داد و ادامه داد: این همایش با هدف آشنایی بیشتر مردم با مجمع خیرین سلامت و شناساندن ظرفیت‌های آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

 اهدا عضو در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.