افتتاح واحد لنژری بیمارستان آتیه همدان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: واحد لنژری بیمارستان آتیه این استان در تیر ماه امسال افتتاح می‌شود.

افتتاح واحد لنژری بیمارستان آتیه همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا صفری، مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان افزود: اعتبار تخصیصی این پروژه ۲ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بهمن ماه سال ۹۷ آغاز شد گفت: قبلاً این بخش مشکلات زیادی داشت که خوشبختانه در پروژه  جدید رفع شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان بیان کرد: پس از بازسازی تمام دستگاه‌های ماشین لباسشویی دو درب در نظر گرفته شده به نحوی که لباس ها از قسمت کثیف به دستگاه وارد و از در تمیز در قسمت لنژری تخلیه می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه فضای نصب دستگاه‌های عفونی‌ شوئی مجزا شده است گفت: با توجه به اینکه دستگاه‌های شست وشو عمل آبگیری را انجام می‌دهند، دستگاه‌های آبگیر حذف شده است.

وی با بیان اینکه در فضای جدید فضای مناسب برای رختکن و آبدارخانه در نظر گرفته شده است افزود: شوتینگ لباس حذف شده و به جای آن آسانسور نصب شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه راهرو ارتباطی برای انتقال لباس عفونی و کثیف از اتاق‌های عمل و زایشگاه و بخش‌های طبقه اول به لنژری و cssd احداث شده است گفت: ورودی لباس‌های کثیف از طبقه همکف به نحوی در نظر گرفته شده که پرسنل خدمات با طی حداقل مسیر لباس‌ها را تحویل لنژری می‌دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان ادامه داد: برای جلوگیری از انتشار بوی آب ژاول سیستم لوله کشی مرکز آب ژاول اجرا شده به نحوی که آب ژاول در محوطه پشت‌بام در داخل مخزن ۳ هزار لیتری تخلیه می‌شود.

انتهای پیام/ب

واحد لنژری بیمارستان آتیه همدان در تیرماه افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.