ماه آینده عملیات ساماندهی تقاطع های غیر هم سطح هرسین آغاز می شود

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هرسین گفت: تقاطع‌های غیر هم سطح هرسین در محور‌های مواصلاتی ظرف یک ماه آینده عملیات ساماندهی تقاطع‌ها شروع شود.

ماه آینده عملیات ساماندهی تقاطع های غیر هم سطح هرسین آغاز  می شودبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، نجف میرزاحسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هرسین گفت: با توجه به قرارگیری ا تقاطع‌ها در محور‌های مواصلاتی و مهم شهرستان پیگیری میکنم ظرف یک ماه آینده عملیات ساماندهی تقاطع‌ها شروع شود.

نجف میرزاحسینی در محل تقاطع‌های غیر همسطح بازدید - پریوه، چهر، جهانفولاد و شهرک الزهراء گفت: وجود فیبر نوری و تأسیسات زیر ساختی در اطراف تقاطع‌ها مهمترین دلیل عدم ادامه عملیات اجرایی این تقاطع‌ها میباشد.

وی بیان کرد :  ادارات برق و گاز ظرف مدت ۴ روز کلیه محاسبات فنی و ریالی را به فرمانداری و اداره راه و شهرسازی اعلام و ظرف ۱۵ روز نسبت به جابجایی تاسیسات خود اقدام دهند.

حسینی بیان کرد : طی جلسه‌ای در محل فرمانداری ظرف مدت هفته جاری برای جلوگیری از تعطیلی کارگاه راهسازی در مقابل روستای چهر وضعیت احداث زیرگذر یا دور برگردان با حضور بخشدارمحترم، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا و معارضین مشخص شود.

وی افزود:  باتوجه به صدور رای هیئت سه نفره کارشناسی و واریز مبلغ کارشناسی شده به حساب اداره ثبت پیمانکار زیرگذر الزهرا عملیات اجرایی را در محدوده کارگاهی خود شروع کنند و در صورت ایجاد مزاحمت از سوی اشخاص حقیقی برخورد قانونی از سوی دستگاه قضایی صورت پذیرد.

انتهای  پیام/ز


آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح الزهرا در هرسین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.