فتاحی: باشگاه‌ها بحث گیت الکترونیکی را جدی نگیرند، بازی‌هایشان را در ورزشگاه دیگری برگزار می‌کنیم

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: اگر گیت بلیت فروشی الکترونیکی در ورزشگاه هر تیمی نصب نشود، احتمال دارد بازی‌های آن تیم را در استادیوم دیگری برگزار کنیم.

فتاحی: باشگاه ها بحث گیت الکترونیکی را جدی نگیرند، بازی هایشان را در ورزشگاه دیگری برگزار می کنیمسعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اجبار سازمان لیگ به باشگاه‌های لیگ برتری مبنی بر اینکه از فصل آینده باید بلیت فروشی بازی هایشان را با مستقر کردن گیت‌های الکترونیک در وزشگاه محل برگزاری بازی انجام بدهند، بیان کرد: باشگاه‌ها باید پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر این کار را در ورزشگاه هایشان انجام بدهند در غیر این صورت تمهیدات دیگری در نظر می‌گیریم. هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند باید در همان جایی مستقر شوند که بلیت آن را خریده اند. از این طریق هر هواداری که دچار تخلف بشود شناسایی شده و با او برخورد می‌کنیم.

او ادامه داد: فعلا این نامه را برای باشگاه‌ها ارسال کرده ایم و باید ببینیم تا ۲۰ روز دیگر آن‌ها چه واکنشی نسبت به این دستورالعمل نشان می‌دهند. اگر گیت بلیت فروشی الکترونیکی در ورزشگاه هر تیمی نصب نشود، احتمال دارد بازی‌های آن تیم را در ورزشگاه دیگری برگزار کنیم.

مدیر مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: ما به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم و به صورت مداوم تا پیش از شروع لیگ از ورزشگاه‌ها را بازدید می‌کنیم تا گیت‌های بلیت فروشی در آن‌ها نصب شده باشد. امیدواریم باشگاه‌ها هم با سازمان لیگ همکاری کنند تا از فصل آینده با بلیت فروشی الکترونیکی بازی‌ها مشکلاتی که در این فصل شاهد آن بودیم ایجاد نشود.

فتاحی درباره بحث رجیستر شدن ۱۴ بازیکن از هر تیم در فاصله ۱۴ روز مانده به شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر گفت: از سال آینده تیم‌های لیگ برتری باید طبق قوانینی که در فیفا و AFC وجود دارد ۱۴ روز پیش از آغاز لیگ برتر ۱۴ بازیکن خود را به سازمان لیگ رجیستر و معرفی کنند. فصل نقل و انتقالات از ۱۶ خرداد آغاز می‌شود و باشگاه‌ها باید تا پایان دهه دوم تیر این ۱۴ بازیکن را به سازمان لیگ معرفی کنند.


بیشتر بخوانید: بررسی پرونده استقلالی که برای همیشه رفت/ حضور پرسپولیسی‌ها با جام در صدا و سیما/ ماجرای ۵۰ -۵۰ نیمه نهایی جام حذفی در نقش جهان


انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره بلیت فروشی بازی‌های لیگ نوزدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار