معاون استاندار زنجان؛

۱۶ خرداد آخرین مهلت استعفای داوطلبان انتخابات مجلس

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه ۱۰ تا ۱۶ خرداد امسال موعد استعفای داوطلبان انتخابات مجلس است، گفت: اگر دواطلبان در این بازه زمانی از سمت خود استعفا ندهند در حوزه‌های انتخابیه از آنان ثبت نام نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان  در سومین جلسه ستاد انتخابات استان  با بیان اینکه علاوه بر مشاغل مصرح در قانون، مشاغل همتراز نیز از سوی سازمان اداری استخدامی کشور اعلام شده است، افزود: صاحبان این مشاغل لازم است در موعد مقرر نسبت به کناره گیری از سمت خود اقدام کنند. 

این مقام مسئول با بیان اینکه تلاش و ماموریت ستاد انتخابات استان بر برگزاری انتخاباتی پر شور، سالم، قانونی با مشارکت حداکثری و رعایت امانت داری با امنیت کامل، متمرکز است، ادامه داد: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات استان و فرمانداری‌های تابعه قرار دهند.

وی از آسیب شناسی انتخابات دوره‌های گذشته در استان خبر داد و افزود: اطلاعات اولیه این آسیب شنایی در حوزه‌های اجرایی و امنیتی در سطح استان احصا شده است و قرار است در آموزش دست اندرکاران انتخابات مورد توجه جدی قرار گیرد تا از هرگونه بروز مشکل در شعبه‌های اخذ رأی جلوگیری شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان این ستاد را تنها مرجع اعلام آمار واجدین شرایط در انتخابات عنوان کرد و از رسانه‌ها خواست تا اطلاعات مورد نیاز در این خصوص را از ستاد انتخابات استان دریافت کنند.

گفتنی است؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ک 

سومین جلسه ستاد انتخابات استان زنجان برگزار شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.