بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه سوم خرداد با شعار ما پیروزیم

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: با توجه به پیروزی رزمندگان در عرصه های مختلف منطقه ای و فرا منطقه ای و توجه به بیانیه ی رهبری در تبیین گام دوم انقلاب انتخاب شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی شیروانیان مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان امروز در نشست خبری تبیین برنامه‌های ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه خرمشهر عنوان کرد: قیام ۱۵ خرداد ماه و تقدیم ۱۵ هزار شهید در ابتدای روز‌های انقلاب، جرقه‌هایی بود که به رهبری امام خمینی منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی بااشاره به به عملیات بزرگ بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد، اظهار کرد: این عملیات در چند مرحله با رشادت و ایثار رزمندگان ادامه داشت تا در ۳ خرداد منجر به فتح تمامی خاک خرمشهر شد.

سردار شیروانیان با بیان اینکه این عملیات یکی ازفتوحات بی نظیر در دفاع مقدس بود، تصریح کرد: این عملیات با وحدت مردم در کنار بسیج، سپاه و ارتش به موفقیت انجامید و در واقع فتح خرمشهر فتح خاک نبود؛ بلکه فتح ارزش‌های انقلاب بود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تاکید کرد: وظیفه ملی و تکلیف این است که در بزرگداشت ایام کوشا باشیم و با یادآوری رشادت‌های دلیر مردان به دنیا و دشمنان ثابت کنیم در روز‌های سخت و با کمترین امکانات عملیات بزرگی رقم زدیم.

وی ادامه داد: اکنون با تلاش متخصصان در بعد‌های فناوری هسته ای، نظامی و علمی کشور ما قدرت برتر است و با وحدت مردم و پشتیبانی از ولایت فقیه قطعا پیروزی نهایی با ملت ما است.

شیروانیان به تبیین برنامه‌های کمیته‌های مختلف در بزرگداشت این روز اشاره کرد و گفت: ستاد بزرگداشت سالروز ۳ خرداد ماه با مدیریت استاندار جلسات متعددی با کمیته‌های مختلف برگزار کرده که برنامه‌ها از ۱ خرداد ماه شروع و تا ۴ خرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: شعار محوری بزرگداشت سوم خرداد ماه امسال ما پیروزیم است که با توجه به پیروزی رزمندگان در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای و توجه به بیانیه‌ی رهبری در تبیین گام دوم انقلاب انتخاب شده است.


انتهای پیام/م

 

نشست خبری مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.