داداش‌ضیایی: یک شرکت تجاری مشتری ماشین سازی است

پیشکسوت تیم فوتبال ماشین سازی گفت: یک شرکت تجاری در شهر تبریز از مشتریان جدی تیم ماشین سازی است.

امیر داداش ضیایی پیشکسوت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کادرفنی باشگاه ماشین سازی در فصل اخیر لیگ برتر تمرکز خود را روی خط دفاعی تیم گذاشت و از خط حمله این تیم غافل بود که در نهایت منجر به ایجاد یک آمار متناقض توسط این تیم شد. مهاجری در تیم فوتبال ماشین سازی سعی کرد که تیمش کم‌تر گل بخورد و گل خورده کم تری داشته باشد که در نهایت با ۲۶ گل خورده تیم فوتبال ماشین سازی یک آمار خوب در خط دفاعی از خود به نمایش گذاشت. اما ماشین سازان در طول فصل نشان دادند که با به ثمر رساندن ۱۹ گل در رقابت‌های لیگ برتر از نبود یک مهاجم گل زن در خط حمله تیمشان رنج می‌بردند و همین نیز مشکل اصلی این تیم در فاز هجومی بود.

ضیایی در خصوص مالکیت ۲ تیم ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز، نیز گفت: زنوزی اولویت خود را روی تیم تراکتورسازی گذاشته است که این کار درست نیست، زیرا باشگاه ماشین سازی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. زنوزی مدت‌ها است گفته قصد فروش تیم ماشین سازی را دارد و این زیبنده نیست، زیرا ماشین سازی یک تیم قدیمی و با سابقه است و هیچ کمبودی نسبت به دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتورسازی ندارد.

وی در ادامه در خصوص شایعه خریداری تیم ماشین سازی توسط پیشکسوتان این تیم نیز گفت: پیشکسوتان تیم ماشین سازی قدرت خرید این باشگاه را ندارند و مطرح کردن این بحث‌ها اصلا به صلاح تیم نیست. بر اساس خبر‌هایی که از باشگاه به گوش می‌رسد یک شرکت تجاری از مشتریان جدی تیم ماشین سازی است و به نظر می‌رسد در صورت رضایت مالک باشگاه تیم به این شرکت واگذار شود.

داداش ضیایی به اخراج جان کویتونگو بازیکن خارجی تیم فوتبال ماشین ساز‌ی واکنش نشان داد و افزود: علت اصلی اخراج این بازیکن پرداخت نشدن مطالباتش بوده و باشگاه ماشین سازی فقط ۵۰ درصد پول این بازیکن را پرداخت کرده است و در این شرایط می‌توان گفت حق بازیکن است.

وی در ادامه گفـت: ماشین سازان در طول فصل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده اند. کار به جایی رسید که بازیکنان برای دریافت مطالباتشان و بازی نکردن در تیم خودشان را به مصدومیت زدند. مدیران باشگاه باید تلاش کنند تا مشکلات مالی این تیم را حل کنند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال ماشین سازی ادامه داد: فوتبال تبریز بازیکنان باکیفیت زیادی دارد که متاسفانه مربیان خیلی کم از آن‌ها استفاده می‌کنند و این بازیکنان مجبور به ترک تبریز و کوچ از این شهر می‌شوند. درگذشته مربیانی همچون داریوش محرابی در فوتبال تبریز حضور داشتند که توانستند ۹۵ درصد تیم ماشین سازی را بومی کنند، اما متاسفانه امروزه چنین چیزی را در فوتبال تبریز شاهد نیستیم.

ضیایی در ادامه به گلایه از مدیران باشگاه پرداخت و گفت: به عنوان کسی که بیشترین بازی‌ها را برای ماشین سازی تبریز انجام داده ام باید بگوییم که مدیرعامل و مسئولان این تیم من و دیگر پیشکسوتان را از یاد برده اند. آن‌ها حتی یک بار هم با من تماس نگرفته اند. چرا مدیر عامل باشگاه برای بازیکنی مثل رسول خطیبی که یک سال سابقه حضور در آلمان را دارد پیام تبریک تولد می‌فرستد، اما، با من که ۱۷ سال در تیم ماشین سازی زحمت کشیدم و بهترین سال‌های عمرم را در این تیم گذاشته ام حتی یک تماس هم نمی‌گیرد.


بیشتر بدانید:

قانون‌شکنی در تبریز با هماهنگی سازمان لیگ

لیکنز: هر ۲ تیم تبریزی برای برد و هدف خود بازی می‌کنند/ جمعیت کم تماشاگران مرا شگفت زده کرد

فروزان: امسال به رکورد کلین شیت دست می یابم/ دربی تبریز دوستانه بود!


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن اسبق تیم فوتبال ماشین سازی  در خصوص این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار