استاندار خراسان رضوی:

مردمی بودن دفاع مقدس باعث پیروزی کشور شد

استاندار خراسان رضوی گفت: مردمی بودن دفاع مقدس باعث پیروزی کشور شد؛ اگر آن موقع درعملیات‌هایی ناکام می‌ماندیم از مردم پنهان نمی‌کردیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد بزرگداشت سوم خرداد گفت: شهدای ما کسانی هستند که از عزت کشور دفاع کردند و نباید مورد غفلت قرار بگیرند؛ این شهیدان نیازی به تقدیر ندارند بلکه ما نیاز داریم.

وی افزود: ازخرمشهر و آزادی آن برای امروز باید نهایت استفاده شود؛ یکی از درس‌هایی که ازخرمشهر یاد گرفتیم صداقت و شفافیت با مردم بود که امروز کم رنگ شده است. اگر آن موقع در عملیات‌هایی ناکام می‌ماندیم از مردم پنهان نمی‌کردیم.

رزم حسینی با بیان این که امروز به شفافیت دفاع مقدس نیاز داریم، گفت: مردمی بودن حرکت دفاع مقدس ویژگی دیگر این دوران بود که باعث پیروزی کشور شد؛ همه رزمندگان با وحدت رویه عمل می‌کردند. کسی نبود که با وحدت در راهبرد مشکلی داشته باشد.

وی ادامه داد: در این دوران باید کسانی که اهل فن هستند بحث محتوای دفاع مقدس را به درستی مطرح کنند. نه کم و نه زیاد، چون در شرایط فعلی به آن نیازمند هستیم؛ در خراسان رضوی فرماندهان عالی رتبه وجود داشته است که باید در بحث دانشنامه از همه آن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام// ز.‌ی



برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار