اعلام برنامه‌های جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام احمد سلامی معاون پژوهش و فناوری ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت:  به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه مولودخوانی و مسابقه اینترنتی در آستان مقدس احمدی و محمدی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم مولودخوانی سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور مداحان حسن جوکار، حسن عرفان منش و مجتبی نادری‌زاده از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در بست شهید دستغیب در حرم مطهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی ادامه داد: مسابقه اینترنتی با عنوان «آئینه‌دار کرامت» به همین مناسبت برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند از ۲۹ تا ۳ خردادماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شاهچراغ (ع) برای شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این هر روز از ساعت ۱۱ صبح در حرم مطهر محفل قرآن خوانی با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری در شبستان حرم مطهر برگزار می‌شود و قاریان به شرح و بیان آیاتی از قرآن کریم نیز می‌پردازند. این برنامه به صورت زنده از شبکه ۴ و شبکه فارس سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

حجت الاسلام سلامی بیان کرد: همچنین در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) سخنرانی‌های مذهبی نیز در روز‌های مبارک ماه رمضان ترتیب داده شده که همراه با نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین رضوی اردکانی، امام‌جمعه موقت شیراز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین ملک مکان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمودی سخنرای‌های مذهبی را انجام می‌دهند.
انتهای پیام/م

ویژه برنامه های میلاد امام حسن (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار