سورپرایز پرسپولیسی‌ها برای ژاوی ناتمام ماند

در حالی که مسئولان پرسپولیس درصدد برگزاری مراسم خداحافظی برای ستاره السد بودند، اما سورپرایز آن‌ها برای ژاوی به نتیجه نرسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژاوی، فوق ستاره سابق بارسلونا و کنونی السد قطر که چند هفته پیش اعلام کرد در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند، در دیدار با پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ برای همیشه کفش هایش را می‌آویزد و به سمت مربیگری خواهد رفت.

مسئولان تیم سرخپوش ایران درصدد انجام برنامه ویژه‌ای برای ژاوی بودند تا او را سوپرایز کنند، اما به دلیل اینکه بازی خداحافظی رسمی او در مقابل الدحیل در فینال جام امیر برگزار شد، سوپرایز پرسپولیسی‌ها لغو شد.

در جلسه هماهنگی پیش از بازی که با حضور نماینده AFC برگزار شد، صحبتی از سوی مسئولان پرسپولیس و فدراسیون فوتبال صورت نگرفت، اما قرار شد تا هواداران او را تشویق کنند. شنیده می‌شد در صورت اینکه این بازی برای پرسپولیسی‌ها تشریفاتی نبود، طرح موزاییکی برای ژاوی اجرا می‌شد که حالا این موضوع لغو شده است.

ژاوی در این فصل ۱۹ بازی برای السد انجام داد و ۵ گل زد و ۶ پاس گل داد. او همچنین در ۷۶۹ دیداری که برای بارسلونا انجام داد، ۸۵ گل زد و ۱۸۲ پاس گل داد. ژاوی با پیراهن تیم ملی اسپانیا هم دوران موفقیت آمیزی داشت و توانست با این در جام جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به قهرمانی برسد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و السدقطر، ۳۰ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و با توجه به حذف پرسپولیس و صعود السد، این دیدار برای شاگردان برانکو و فریرا تدارکاتی محسوب می‌شود، اما قطری‌ها برای حفظ صدرنشینی خواهند جنگید.


بیشتر بخوانید:

برانکو مشتری پیدا کرد

بررسی پرونده استقلالی که برای همیشه رفت/ حضور پرسپولیسی‌ها با جام در صدا و سیما/ ماجرای ۵۰ -۵۰ نیمه نهایی جام حذفی در نقش جهان

اعلام زمانبندی برنامه‌های بازی پرسپولیس - السد؛ از مانور پرچم تا تمرین قهرمان ایران


انتهای پیام/

ژاوی به تهران آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار