مرزنشینان مقاوم و شریف باید از معیشت مناسب و عزتمندانه برخوردار باشند

استاندار کرمانشاه گفت: در سال رونق تولید تمامی دستگاه‌ها باید به اشتغال و تولید استان کمک کنند

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه در نشست مدیران ارشد استان و بانک‌ها با مدیران دیوان محاسبات پیرامون رفع موانع پرداخت تسهیلات اشتغال اظهار داشت:استان کرمانشاه و به ویژه ساکنین شهرستان‌های مرزنشین، سال‌ها گرفتار یک جنگ تحمیلی و ظالمانه از سوی دشمن بوده است و آسیب‌های فراوانی در راستای دفاع از کیان کشور متحمل شده است.

وی بیان کرد : به تعبیر زیبا و ماندگار رهبر معظم انقلاب کرمانشاه طی این سال‌ها همواره سینه‌ی ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی بوده‌اند.

 بازوند افزود:در زلزله مهیب آبان ۹۶ نیز این شهرستان‌های مرزنشین خسارت‌های بسیاری دیدند. همچنین در سیل فروردین ماه ۹۸ نیز این مردم دوباره آسیب فراوان دیدند.

استندار کرمانشاه گفت:در این شرایط باید همه به این مرزنشینان مقاوم و شریف کمک کنیم که از یک معیشت مناسب و عزتمندانه برخوردار باشند.

وی ادامه داد  : پرداخت تسهیلات اشتغال با بهره اندک یکی از راهکار‌های ارزشمند از سوی دولت برای کمک به این مردم عزیز است انصافا مجموعه دیوان محاسبات طی این مدت گره‌گشای مشکلات استان در حوزه‌های مختلف بوده‌اند.

وی با بیان اینکه  سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است گفت: از مجموعه دیوان محاسبات انتظار داریم امسال نیز در راستای کمک به رفع موانع تولید، با یک نظارت سازنده به پرداخت مناسب و سریع‌تر وام‌های اشتغال کمک کنندنظارت‌ها و دغدغه‌های دیوان محاسبات عاملی برای کاهش انحراف‌ها در تسهیلات اشتغال زا است.

انتهای  پیام/ز

 

نظارت دیوان محاسبات عاملی برای کاهش انحراف‌ها در تسهیلات اشتغال زا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار