توضیحات فدراسیون فوتبال درباره عقد قرارداد با ویلموتس در بلژیک

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره فرآیند عقد قرارداد با مارک ویلموتس توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره عقد قرارداد با ویلموتس در بلژیکبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره مراحل عقد قرارداد با مارک ویلموتس اظهار داشت: موضوعات مربوط به استخدام یک مربی فقط بحث عقد قرارداد نیست و در این باب نباید دچار تک بعدی نگری شد. به صورت کلی پس از توافق صورت گرفته میان رییس فدراسیون فوتبال و ویلوتس، مقرر شده بود که در گام نخست وی از امکانات متنوع مرکز ملی فوتبال ایران، ساختمان پک، زمین‌های چمن، امکانات هتلینگ، تجهیزات پزشکی، بدنسازی، استخر، انبار‌ها و ... دیدن کند که همانطور که قبلا گفته شد این بازدید با ابراز رضایت کامل وی همراه بود و وی درجلساتش با مسولان فدراسیون فوتبال گفت که آنچه در ایران دید با آنچه شنیده بود کاملا متفاوت بوده و مثال‌هایی در این باب پیرامون شباهت‌های این مرکز با کمپ‌های تیم‌های بزرگ اروپایی در رده ملی و باشگاهی ارائه کرد.

وی ادامه داد:بر این اساس، فرآیند نخست به خوبی طی شد و در ادامه بحث عقد قرارداد رسمی خواهد بود که در این باره موضوع نحوه پرداخت، انتقال وجه و برخی موضوعات دیگر مطرح است که می‌بایست با هماهنگی تام با سفارت محترم جمهوری اسلامی ایران در بلژیک صورت بگیرد.

علوی افزود:اینکه شایعه شده هیاتی از فدراسیون فوتبال قرار است راهی بلژیک شود به صورت کامل تکذیب می‌شود. رییس فدراسیون فوتبال تنها و تنها فردی است که برای پایان مراحل عقد قرارداد به بلژیک خواهد رفت و شایعات منتشره پیرامون اعزام هیاتی از فدراسیون به صورت کامل عاری از واقعیت هستند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از قرارداد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.