انهدام ۵ باند فیشینگ با بیش از ۱۰۰ میلیارد تراکنش مالی در زنجان

فرمانده انتظامی استان از انهدام ۵ باند فیشینگ با دستگیری ۱۷ نفر فیشینگ کار با بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تراکنش مالی توسط ماموران پلیس فتا شهرستان خدابنده خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وصول چند فقره شکوائیه مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروندان، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس فتا شهرستان خدابنده قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی تراکنش‌های بانکی باند فیشینگ در شهر قیدار شناسایی و برابر تحقیقات و بررسی‌های بیشتر طی ۴ عملیات پلیسی دیگر باند‌های فیشینگ، پولشویی، خروج ارز و تبلیغات غیراخلاقی در استان‌های همجوار شناسایی برابر هماهنگی قضائی ۱۷ نفر دستگیر و به پلیس فتا خدابنده انتقال داده شدند.

سردار جهانبخش ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از محل باند‌های دستگیر شده ۴۵ دستگاه تلفن همراه، ۶ دستگاه رایانه، ۳۰ قطعه سیم کارت بی نام نشان، ۴۵ عدد کارت بانکی، ۱۵۰ گرم طلا و ۱۸۰ میلیون ریال پول نقد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در خاتمه با اشاره به اینکه مالباختگان در این پرونده از سراسر کشور هستند اظهار داشت: در این پرونده بیش از ۳ هزار کارت بانکی مورد فیشنگ واقع شده و حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برداشت‌های غیر مجاز انجام شده است که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام /ک 

انهدام باند فیشینگ در زنجان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.