پاسخگویی فرماندار ساری به مردم در سامانه سامد

فرماندار مرکز استان مازندران صبح امروز در مرکز ارتباط دولت و مردم، در سامانه سامد پاسخگوی مردم بود. ‎

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباسعلی رضایی فرماندار ساری با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت واقع، به صورت تلفنی و بر خط به سوالات ۳۰ شهروند پاسخ داد.

موضوعات مدیریت شهری، یارانه، اشتغال از جمله درخواست‌های مردم شهرستان ساری از فرماندار مرکز استان مازندران در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردمی) استان بود.

در راستای تحقق برنامه‌های حقوق شهروندی دولت دوازدهم و همچنین پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، عسکری نیکزاد از ساعت ۱۲ تا ۱۴ روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸، در مرکز سامد استان حضور داشته، پاسخگوی تمام سوالات، درخواست‌ها و شکایات احتمالی خواهد بود.


حضور و پاسخگویی مستقیم مدیران به شهروندان در مرکز سامد، اختصاص به اداره کل آموزش و پرورش ندارد و براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در این زمینه، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، در مرکز سامد واقع در خیابان فرهنگ ساری- نرسیده به ورزشگاه زنده‌یاد سید رسول حسینی حاضر می‌شوند و شخصا پاسخگوی شهروندان هستند.

 برای افرادی که روز یکشنبه امکان تماس با مرکز سامد را ندارند ، برنامه منظم دیدار عمومی عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، هر سه‌شنبه از ساعت ۷ صبح تا پایان وقت اداری است که متقاضیان با مراجعه به اتاق میزخدمت، می‌توانند با ایشان دیدار کنند.

مرکز سامد – سامانه اطلاع‌رسانی دولت- با هدف خدمت صادقانه به شهروندان و در راستای احقاق حقوق شهروندی در استان راه‌اندازی شد و هم اکنون زیر نظر استانداری مازندران فعالیت می‌کند.

از خدمات مهم این سامانه می‌توان به پیگیری نامه‌های مردمی، نامه‌های سفر‌های ریاست جمهوری و درخواست‌های مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ اشاره کرد.
 
 
انتهای پیام/س
 
 

 فرماندار ساری به مردم در سامانه سامد پاسخ داد

برچسب ها: استاندار ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محفوظ
۰۷:۴۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام لطفأکمی بیشتربه عملکرددهیاری وشورای روستای اسلام آبادشهرستان شیرگاه نظارت شودودرصورت رویت باج گیری ازغیربومی هادستورمقتضی صادرفرمائیدواجازه ندهیدتمام امتیازات اختصاص یافته به روستامانندراههای روستایی به سودخودشان تمام بشود