مسیر فنوج - اسپکه بازگشایی شد/ تنها یک محور مواصلاتی در جنوب سیستان وبلوچستان مسدود است

مدیرکل دفترمدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیر فنوج - اسپکه که براثر طغیان رودخانه‌های محلی بسته شده بودساعتی پیش بازگشایی شد.

مسیر فنوج - اسپکه بازگشایی شد/ تنها یک محور مواصلاتی در جنوب سیستان وبلوچستان مسدود استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفترمدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت:مسیر فنوج - اسپکه که براثر طغیان رودخانه‌های محلی بسته شده بودساعتی پیش بازگشایی شد.

شهنوازی افزود:این مسیر ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه شب گذشته براثر طغیان رودخانه‌های محلی و جاری شدن سیلاب بسته شده بود که با فروکش کردن آب  در ساعت ۱۱ ظهر امروز  بازگشایی شد.

وی ادامه داد: همچنان مسیر فنوج - رمشک در جنوب سیستان و بلوچستان بسته است و تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر به طور شبانه روزی ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته با ۷۵ میلی متر از توابع نیکشهر گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز  از تداوم فعالیت توده‌های همرفتی در سطح استان خبرداد و گفت: بر اساس آخرین الگو‌های پیش یابی و مدل‌های جوی، همچنان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار باران همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، احتمال صاعقه و بارش تگرگ در برخی نقاط استان رخ می‌دهد.

محسن حیدری خاطرنشان کرد: امروز فعالیت سامانه در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان فعال است.

وی ادامه داد: بارش ها، سبب آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن ناگهانی و موقتی مسیل‌ها در جنوب استان و طغیان برخی رودخانه‌های فصلی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب سه روز آینده در سطح شهر زاهدان نیز شرایط برای رگبار و رعدوبرق و باد شدید لحظه‌ای فراهم است که در برخی نقاط آبگرفتگی موقتی معابر انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ع

فعالیت سامانه بارشی در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان تا پایان هفته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار