دعوت جودوکار کرمانی به اردوی تیم ملی

عباس محمودآبادی جودوکار کرمانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.

محمد اکبری، رئیس هیئت جودو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان از روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت جاری به میزبانی استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه آغاز می شود و تا ۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مرحله از اردوی تیم ملی جوانان، ۲۴ جودوکار به تمرینات فراخوانده شده اند که در این بین نام عباس محمودآبادی جودوکار کرمانی نیز دیده می شود.

اکبری تصریح کرد: اردونشینان تمرینات خود را زیرنظر محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا چین تایپه پیگیری می‌کنند.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان به شرح ذیل است:

کنعان حسن پور، سیدحسین سیددامادی و علی خسروی از آذربایجان غربی، محمد کریمی زاده از ایلام، حسن پولادی و محمد افشانی از تهران، امیرحسین یزدانی، مجید وحید بریمانلو، علی محمدی بریمانلو، رضا پارساپور و قاسم باغچقی از خراسان شمالی، علی جوان، وحید جدی، امین کامیابی، علی پرهیزگار و فرزین شاهباز از خراسان رضوی، عباس محمودآبادی از کرمان، جواد سخندان و علی فتاحی از گیلان، حسین خجسته و امیرمحمد نیک آبادی از لرستان، محمد حسن الیکائی و محمدحسین بابائیان از مازندران، امیرمحمد بهمنی از همدان

انتهای پیام/ب

حضور جودوکار کرمانی در اردوی تیم ملی جوانان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار