شهردار منطقه ۹ شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پادگان جی، چهار تکه می شود

مفاخریان با اشاره به عبور استاد معین جنوبی و یادگار امام از پادگان جی، گفت: با اجرای این طرح این پادگان به ۴ قسمت تقسیم می‌شود.

خبرنگار: کاظمی/پادگان جی، چهار تکه می شودعلی مفاخریان شهردار منطقه ۹ شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عبور خیابان استاد معین و بزرگراه یادگار امام از پادگان جی، گفت: با اجرای این طرح پادگان جی به ۴ قسمت تقسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه ضلع جنوب استاد معین از تقاطع نوری نیارکی به داخل پادگان جی ادامه پیدا می‌کند، گفت: در حال حاضر طرح تقاطع این نطقه در دستور کار قرار گرفته و دیواره‌های داخل مجموعه هم به زودی اجرا می‌شود.

مفاخریان با تأکید بر اینکه عملیات جدول گذاری کف مجموعه به اتمام رسیده، ادامه داد: یکی از پل‌هایی که در مسیر تقاطع یادگار امام با استاد معین برخورد می‌کند، باقی مانده که در حال بتن ریزی آن هستیم و تا آخر سال یا به صورت کلی همراه با زیرگذر استاد معین افتتاح می‌شود و یا به صورت جداگانه در موعد زودتر انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ شهرداری تهران در خصوص اعتبارات این طرح، اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات برای آن پیش بینی شده بود که قطعا در شرایط کنونی بخاطر نوسانات ارزی این رقم افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار