تصفیه خانه ریجاب تا پایان سال ۹۸ به بهر برداری می‌رسد

معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری استان کرمانشاه از تصویب ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل بازسازی مناطق زلزله زده برای ایجاد تصفیه خانه آب شهر ریجاب خبر داد.

تصفیه خانه ریجاب تا پایان سال ۹۸ به بهر برداری می‌رسدبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا داوودی  معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری استان کرمانشاه در خصوص کدورت و آلودگی آب شهر تازه آباد ثلاث باباجانی، اظهار داشت: آب شهر تازه آباد دچار کدورت نشده و تنها شاهد کدورت شهر ریجاب به دلیل وقوع زلزله و سیل بوده‌ایم که این کدورت قابل رؤیت تا یکی دو روز اول قابل مشاهده بوده و اکنون این کدورت نیز برطرف شده است.

وی افزود:با توجه به اینکه در آن منطقه تأسیسات تصفیه وجود ندارد به دلایل مذکور، آب دچار کدورت می‌شود و در زمان کدورت آبرسانی سیار و بسته بندی شده به مردم این منطقه انجام شد.

داوودی همچنین از تصویب اعتباراتی برای ایجاد تصفیه خانه آب در این منطقه خبر داد و بیان کرد :استاندار، برای ایجاد تصفیه خانه آب از محل اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان مصوب شده است و  در صورت تأمین اعتبارات و منابع مورد نیاز این تصفیه‌خانه تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید .

انتهای  پیام/ز

 

تصویب ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد تصفیه خانه ریجاب

برچسب ها: آب ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار