یمن: حدود ۳۰۰ هدف در خاک امارات و عربستان در تیررس ماست

وزارت دفاع یمن هشدار داد حمله به تاسیسات نفتی آرامکو، بخشی از یک رشته عملیات نظامی علیه ۳۰۰ هدف از جمله تاسیسات نظامی و حیاتی در امارات، عربستان و مقر‌های وابسته به ائتلاف متجاوز است.

نیویورک تایمز: برخی تراکنش‌های مالی ترامپ و دامادش مظنون به پولشویی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع یمن هشدار داد حمله به تاسیسات نفتی عربستان سر آغاز پاسخ‌های کوبنده یمن به نقاط حساس و حیاتی ائتلاف متجاوز سعودی است و حدود ۳۰۰ هدف در خاک امارات و عربستان در تیررس ماست.

وزارت دفاع یمن اعلام کرد: «حمله به تاسیسات نفتی آرامکو، بخشی از یک رشته عملیات نظامی علیه ۳۰۰ هدف از جمله مقر‌ها و تاسیسات نظامی و حیاتی در امارات، عربستان و مقر‌های وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی در یمن است.»

وی افزود: «هر جنایتی که ائتلاف متجاوز سعودی در یمن مرتکب می‌شود با پاسخ مواجه خواهد شد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
نمی دانم مسئول وزارت دفاع یمن کیست؟؟ ولی شرف و عزت و غیرت عربی بر شما الزام و تعهد می گذارد که تمام این اهداف را برای قصاص خون شهدای مظلوم یمن بمباران کنید خداوند پشتیبان شماست بدانید که فرمان صریح خداوند در قرآن کریم است که حزب الله هم الغالبون....خداوند در وعده اش تخلف ندارد شما یقیناً یقیناً و بطور حتم پیروز این میدان هستید سید جلیل القدر مقام عظمای ولایت امرمسلمین جهان در همان روزهای اول حمله عربستان آل سقوط به خاک کشور یمن و بمبارانهای مکرر هواپیماهای ائتلاف گاوهای شیرده فرمودند که: ملت یمن و انصارالله پیروز قطعی این میدان است گر چه به ظاهر شکست بخورند و هر روزه بمباران و موشک باران شوند.... چون خون بر شمشیر پیروز است...این درس را به مسلمین جهان خون شهدای کربلاء داده است................................
آخرین اخبار