فرمانده انتظامی استان سمنان:

۱۴۲ طاقه پارچه قاچاق در استان سمنان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۴۲ طاقه پارچه قاچاق در این استان خبر داد و گفت: ارزش مالی این محموله ۳۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی  فرمانده انتظامی استان سمنان  از کشف محموله پارچه قاچاق خبر داد و گفت: ۱۴۲ طاقه پارچه قاچاق با تلاش مأموران ناجا به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در این استان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه خودروی حامل این پارچه‌ها از سمت تهران به مشهد در حرکت بوده است، تاکید کرد: ۱۰ هزار متر پارچه شامل ۱۴۲ طاقه با ارزش بیش از ۳۵۰ میلیون تومان از کامیون مذکور در بازرسی از یک دستگاه کامیون باری کشف شده است.

اراده جدی در مقابله با قاچاق

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مأموران نیروی انتظامی با مشکوک شدن به این کامیون صبح امروز به او فرمان ایست داده و کامیون را در سمنان متوقف می‌کنند.

سردار قاسمی با بیان اینکه محموله توقیفی به مراجع قانونی تحویل داده شده است، تاکید کرد: فرد خاطی نیز برای تکمیل پرونده به دستگاه قضائی تحویل شد.

وی افزود: برخورد با قاچاق کالا در سالی که مزین به نام حمایت از تولید ملی است، یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا محسوب می‌شود.

انتهای پیام / گ

کشف کالای قاچاق در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار