حماس: مقاومت با حمایت مردم فلسطین معامله قرن را شکست خواهد داد

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت با پشتیبانی و حمایت مردم این کشور معامله قرن را شکست خواهد داد و بازگشت به سرزمین‌های اشغالی اجتناب ناپذیر است.

حماس: مقاومت با حمایت مردم فلسطین معامله قرن را شکست خواهد دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، ایمن شناعه، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در مراسم افطار این جنبش با حضور دیگر گروه‌های مقاومت در اردوگاه عین الحلوه در لبنان تاکید کرد مقاومت با پشتیبانی و حمایت مردم این کشور معامله قرن را شکست خواهد داد و بازگشت به سرزمین‌های اشغالی به خواست الهی اجتناب ناپذیر است.

عضو دفتر سیاسی حماس در ادامه ماه رمضان را ماه جهاد و پیروزی‌های مقاومت خواند و گفت: «امروز ابتکار عمل در دست گروه‌های مقاومت است و همین امر دشمن اشغالگر را مجبور به قبول آتش بس کرد.»

شناعه تاکید کرد که مقاومت در فلسطین امروز اطاعت الهی در ماه رمضان و اطاعت برای جهاد را با هم تجمیع کرده و همین امر دشمن صهیونیست را مجبور به قبول شروط مقاومت و آتش بس کرد.

وی در پایان با درود به اسرای فلسطینی دربند در زندان‌های رژیم صهیونیستی افزود: «کلید آزادی این افراد نیز مقاومت است و این موضوع نیز خیلی دور نخواهد بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار