اجرای چهارمین مرحله از طرح شهید بهنام محمدی در اهواز

فرمانده حوزه ۳ بسیج دانش آموزی اهواز گفت: اجرای چهارمین مرحله از طرح شهید بهنام محمدی در اهواز در محل سپاه ناحیه امام علی (ع) اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، حمید اصغری، فرمانده حوزه ۳ بسیج دانش آموزی اهواز گفت: طرح شهید بهنام محمدی از سال ۹۷ در سطح مساجد استان آغاز شد و در ابتدای کار از هر مسجد ۳ نفر و در مجموع ۱۷۴ نفر برای گذراندن دوره‌های مختلف به تهران اعزام می شد.

وی افزود: این سرگروه‌ها در قالب ۵۷ تیم سازماندهی شده و به مدارس دوره متوسطه و راهنمایی مناطق مختلف اهواز معرفی شدند.

اصغری با اشاره به وظایف اصلی این تیم‌ها بیان داشت: شناسایی استعداد‌ها و نخبگان مدارس یکی از وظایف اصلی این تیم‌ها به شمار می‌رود و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز مستعد از سطح مدارس کلانشهر اهواز شناسایی و به زودی دوره‌های تابستانه در قالب طرح شهید بهنام محمدی برای آن‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه ۳ بسیج دانش آموزی اهواز ادامه داد: تابستان امسال چهارمین مرحله طرح شهید بهنام محمدی در سطح مساجد اهواز اجرا می‌شود که شامل برنامه‌های علمی و فرهنگی مختلفی است.

وی تصریح کرد: پرتاب تخم مرغ و موشک‌های آبی، ساخت ابر حباب و پل‌های ماکارونی و دوره‌های کلاس تقویتی از برنامه‌هایی است که در چهارمین مرحله از طرح شهید بهنام محمدی اجرا می‌شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید نیز برپایی اردو‌های علمی، فرهنگی وهمایش خانواده برای این دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار