مدیر نمایشگاه‌های استان یزد:

بزرگترین مرکز تجارت بین الملل جنوب شرق کشور در یزد آماده بهره برداری است

مدیر نمایشگاه‌های استان یزد از افتتاح بزرگترین مرکز تجارت بین الملل در جنوب شرق کشور در آینده‌ای نزدیک در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مصطفی بوستانی مدیر نمایشگاه‌های استان یزد از افتتاح  بزرگترین مرکز تجارت بین الملل در جنوب شرق کشور در آینده‌ای نزدیک در یزد خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این مرکز تاکنون ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و با تکمیل فاز‌ها پیش بینی می‌شود برای ۴ هزار نفر ایجاد اشتغال شود.

وی افزود: مجموعه ۵۶ هکتاری محل جدید نمایشگاه‌های بین المللی استان شامل تمام امکانات فرهنگی، مذهبی، بهداشتی، پارکینگ و فضای سبز مناسب، سالن کنفرانس و رستوران است.

بوستانی با اشاره به اینکه فاز اول این مجموعه با مساحتی برابر ۱۰ هکتار بوده که شامل یک سالن ده هزار متر مربعی و پارکینگ‌های متفاوت است، افزود: این طرح بعد از بهره برداری علاوه براینکه مرکزی برای تعامل در زمینه صادرات و واردات است، به عنوان پل ارتباطی بین تجار، تولید کنندگان و مصرف کنندگان داخلی و کشور‌های خارجی نیزعمل خواهد کرد.

ساخت محل نمایشگاه بین المللی منطقه‌ای یزد با واگذاری زمینی به مساحت ۵۶ هکتار در سال ۱۳۸۸ آغاز شد که به دلیل پاره‌ای از مشکلات اداری بخصوص واگذاری زمین روند تکمیل آن دچار مشکل شده بود.

هم اکنون فاز یک این مجموعه شامل یک سالن و پارکینگ‌های متعدد با رفع مشکلات موجود و ایجاد زیرساخت‌های مناسب آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از بزرگترین مرکز تجارت بین الملل جنوب شرق کشور در یزد

برچسب ها: اشتغال ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.