در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مردم مشتاق خدمت به امام رضا (ع) هستند/ وقف جمعی قرآن کریم در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن

خادم‌یار آستان قدس رضوی با حضور در نمایشگاه قرآن کریم درباره طرح نذر بهشتی و وقف جمعی قرآن برای حرم امام رضا(ع) خبر داد.

مردم مشتاق خدمت به امام رضا (ع) هستند/ وقف جمعی قرآن کریم در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآنبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،امیر موذن‌زاده خادم‌یار آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور در غرفه آستان قدس رضوی درباره طرح نذر بهشتی اظهار کرد: نذر بهشتی طرحی قرآنی است که با عنوان وقف قرآن در آستان قدس رضوی در طی دو سال انجام می‌شود. شما می‌دانید که در حرم رضوی فقط قرآن‌های حرم به صورت یکدست و یک شکل وجود دارد، به همین منظور مردم نمی‌توانند قرآن های مختلف خود را وقف آستان کنند، به همین منظور آستان تصمیم گرفت تا با حضور در نمایشگاه قرآن، طرح نذر بهشتی را برپا کند.

وی در ادامه گفت: مردم برای اینکه بتوانند در این ثواب و نذر شریک شوند یک وجه مختصری را به ما هدیه می‌دهند و خادمان ما از طرف آن‌ها قرآن‌هایی را در حرم برای قرائت قرار می‌دهند.

این خادم‌یار آستان قدس رضوی ادامه داد: قرآن‌های آستان هر یک ماه یکبار تعویض می‌شوند و آنها را برای مساجد و مناطق محروم می‌فرستند و مادامی که این قرآن قرائت می‌شود واقف و نذرکننده در ثواب این قرائت شریک است.

موذن‌زاده در پایان یادآور شد: همین چند لحظه‌ای که شما اینجا ایستادید استقبال خوبی شده است، سال گذشته هم به حدی بود که در برخی از شب‌ها قبض و نیروهای انسانی کم آوردیم. درواقع مردم ایران مشتاق این هستند که به هر طریقی خدمتی ولو کوچک به حرم امام رضا علیه السلام کنند و شریک ثواب این خدمت باشند‌، چراکه وجود نورانی امام رضا علیه السلام برای ما ایرانیان قداست خاصی دارد و خورشید عالم هستند‌.

انتهای پیام/

حضور چشمگیر مردم در غرفه آستان قدس رضوی

برچسب ها: قرآن ، احادیث ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار