رئیس سازمان انرژی اتمی:

کسانی که عضو اهدا می‌کنند وارد بهشت می‌شوند/ جراح واسطه فیض بین خالق و مخلوق است

صالحی گفت: افرادی که اهدای عضو کرده‌اند به بهشت برین خداوند وارد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز در مراسم روز ملی اهدای عضو که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: خدا در قرآن فرموده است که اگر کسی به عمد فردی را به قتل برساند انگار جامعه بشری را به قتل رسانده و اگر کسی فردی را نجات دهد مثل این است که بشریت را زنده کرده و نجات داده است.

وی افزود: فردی که بنا بر تقدیر الهی فوت کرده می‌تواند جان چندین نفر را نجات دهد؛ که اگر به دین و آخرت معتقدیم باید بدانیم که جایگاه وی در بهشت است.

صالحی افزود: افرادی که اهدای عضو کرده‌اند قطعا شامل آیه قرآن هستند و پس از بازگشت به سوی خدا، به بهشت برین خداوند وارد می‌شوند.

رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: ما به دنیا دلبسته‌ایم زیرا از آخرت خود باخبر نیستیم؛ فراق سنگین است، اما مژده الهی آن را جبران می‌کند و این باعث آرامش افراد و خانواده‌های متوفی می‌شود.

صالحی افزود: جراح واسطه فیض بین خالق و مخلوق است و این فیض الهی از درون دست جراح عبور می‌کند، کمتر شغلی را می‌شناسم که چنین واسطه‌ای بین خدا و مخلوق در آن وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات صالحی در مراسم روز ملی اهدای عضو که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.