بدهی ۲ و نیم میلیاردی شهرداری هندیجان به بیمه

سرپرست شعبه تامین اجتماعی هندیجان گفت: شهرداری هندیجان 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان حق بیمه کارکنان و کارگران به تامین اجتماعی بدهکار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، صمد شکاری، سرپرست شعبه تامین اجتماعی هندیجان گفت: بابت جریمه ماهانه مانده بدهی های سال های قبل شهرداری هندیجان هر ماه ۲۵ میلیون تومان بدهی بروی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزوده می شود و از زمان سرپرستی روح الله درخشان در شهرداری هندیجان لیست بیمه کارکنان و کارگران به موقع و در تاریخ مقرر قانونی به تامین اجتماعی پرداخت میشود.

وی افزود: تاکنون ۴ قسط ۴۰ میلیون تومانی ماهانه پرداخت شده است یعنی هر ماه ۴۰ میلیون تومان بابت بدهی شهرداری به این شعبه در حال پرداخت است.

شکاری بیان داشت: لیستهای بیمه کارگران و کارکنان شهرداری هندیجان هر ماه به صورت منظم و در موعد مقرر قانونی ماهانه به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان به این شعبه ارسال میشود.

شکاری تصریح کرد: در گذشته این میزان بدهی به صورت اقساطی از سوی سامان اعمال شده بود و ما جلساتی را با شهرداری و اعضای شورای شهر برگزار کردیم تا مشکلات را در این بخش برطرف کنیم. انتظار ما این است عزیزان بدهیهای خود را به صورت منظم پرداخت کنند.

سرپرست شعبه تامین اجتماعی هندیجان ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در راستای حفظ حقوق کارگران با مسئولان شهرداری هندیجان نهایت همکاری را داشته و در حال حاضر نیز آمادگی کامل در تعامل و همکاری با شهرداری در چارچوب مقررات را دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار