تعدیل ۷ هزار نیروی شرکت خودروسازی فورد

شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد قصد دارد ۷ هزار نفر از نیروهایش را در سراسر جهان تعدیل کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد این شرکت می‌خواهد ۷ هزار نفر از نیرو‌ها (۱۰ درصد از کارمندان حقوق بگیر) خود را در سراسر جهان تعدیل کند.

فورد اعلام کرده است این اقدام در راستای بخشی از تلاش‌ها برای کاهش هزینه‌های این شرکت بوده و سبب خواهد شد سالانه حدود ۶۰۰ میلیون دلار ذخیره شود.

شرکت خودروسازی فورد افزود به کارگران در خصوص این تعدیل‌ها که از روز سه شنبه آغاز خواهد شد و تا پایان ماه اوت به طول خواهد انجامید، اطلاع رسانی می‌شود.

طبق اعلام سی ان ان، حدود ۲۴۰۰ تعدیل نیرو در آمریکای شمالی خواهد بود و حدود ۱۵۰۰ موقعیت شغلی از طریق بازخرید داوطلبانه به انجام خواهد رسید.

«جیم هکت» مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد صبح امروز، دوشنبه، در نامه‌ای به کارکنان این شرکت اعلام کرد: این اقدام در جهت کاهش بروکراسی و ساختار اداری و نیز تمایل برای کاهش هزینه‌ها صورت می‌گیرد. طبق اعلام شرکت فورد، حدود ۸۰۰ آمریکایی تا ماه اوت، شغل خود را از دست خواهند داد.

گفتنی است تعدیل نیروی فورد به مانند تعدیل نیرویی است که جنرال موتورز پیشتر و در ماه نوامبر اعلام کرده بود. جنرال موتورز پیشتر از تعدیل ۸ هزار نیرو خبر داده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصاد جهان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار