ادعای ترامپ: ایران هر وقت آماده باشد با ما تماس خواهد گرفت

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر مدعی شد ایران هر وقت آماده باشد با او تماس خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود مدعی شد: ایران اگر آماده باشد و اگر اصلاً چنین آمادگی‌ای داشته باشد با ما تماس خواهد گرفت.

ترامپ که خود به طور یکجانبه آمریکا را از برجام خارج و دستور احیای تحریم‌های متوقف‌شده علیه ایران را صادر کرده، مدعی شده اقتصاد ایران  رو به فروپاشی است و برای مردم ایران بسیار ناراحت است!

او در پیام دیگری نوشته است: رسانه‌های جعلی بیانیه‌ای نوعاً غلط منتشر کرده‌اند و بدون آنکه علم داشته باشند مدعی شده‌اند ایالات متحده به دنبال آغاز مذاکره با ایران است. این گزارش‌ها نادرست هستند.

این در حالیست که خبرگزاری رویترز چند روز پیش به نقل از یکی از مقام‌های دولت ترامپ اعلام کرده بود که مقام‌های آمریکایی منتظر تماس ایران پای تلفن نشسته‌اند. 

این مقام گفته بود: «ما کنار تلفن نشسته‌ایم؛ ولی هیچ پاسخی (تماسی) از سوی ایران در ارتباط با گفتگوهای رو‌ در رو دریافت نکرده‌ایم».

ترامپ همچنین در روز ۱۹ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران کاخ سفید گفت تمایل دارد که مقام‌های ایران با او تماس بگیرند. شبکه خبری سی‌ان‌ان یک روز بعد گزارش داد کاخ سفید شماره تماس ترامپ را در اختیار سفارت سوئیس قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
فارغ از اینکه اهل کجا باشیم، وقتی اهل مطالعه باشیم متوجه میشویم که جنگ، قدرتنمایی و نقض تعهد با آمریکا عجین شده است. آیا آمریکا چالشی برای جهان است؟ آیا مردم این کشور درست انتخاب کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
کسی که باب مذاکره با امریکا رو باز کنه خائنه
آخرین اخبار