معاون امور اقتصادی استاندار سمنان:

بانک اطلاعاتی از ظرفیت‌های اقتصادی استان سمنان ایجادشده است

حشمت‌الله عسگری بابیان اینکه پیوند و ارتباط بین دانشگاه و صنعت به پیشرفت و توسعه استان کمک می‌کند، گفت: بانک اطلاعاتی از ظرفیت‌های اقتصادی استان ایجادشده است.

بانک اطلاعاتی از ظرفیت‌های اقتصادی استان سمنان ایجادشده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در نشست کارگروه آموزش و پژوهش ضمن بیان اینکه بانک اطلاعاتی از ظرفیت‌های اقتصادی استان سمنان ایجادشده است، گفت: با توجه به این امر می‌بایست ضمن برنامه‌ریزی اصولی ارتباط حوزه صنعت و دانشگاه با یکدیگر افزون‌تر شود.

وی افزود: از این بانک اطلاعاتی می‌توان برای شکوفایی حوزه‌های اقتصادی استان بهترین استفاده را کرد و از این ظرفیت‌های اقتصادی تاکنون به نحو مطلوب استفاده‌نشده است و این مهم می‌طلبد تا دانشگاه‌ها با ورود به این عرصه شتاب بیشتری دهند.

عسگری در ادامه تصریح کرد: پیوند و ارتباط بین دانشگاه و صنعت به پیشرفت و توسعه استان سمنان بسیار کمک می‌کند و این ظرفیتی که کمتر به آن پرداخته‌شده است که باید رویکردهای کارشناسی هر دو حوزه احصا و در خدمت یکدیگر به کار گرفته شود.

انتهای پیام /گ

نشست کارگروه آموزش و پژوهش استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار