بازی Watch Dogs 3 قبل از مراسم E3 2019 عرضه می‌شود

شایعاتی که به تازگی منتشر شده خبر از انتشار عنوان Watch Dogs 3 تا پیش از مراسم E3 2019 می‌دهند.

بازی Watch Dogs 3 احتمالا قبل از مراسم E3 وارد بازار شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Watch Dog 3 یکی از عناوین شرکت یوبیسافت است که بسیاری از گیمرها را منتظر خود گذاشته است. اطلاعاتی که از این عنوان در دسترس اسات فعلا در حد شایعه‌ای بیشتر نیست که آخرین شایعه درباره این بازی، خبر از جریان داشتن داستان آن در شهر لندن می‌‌داد. با توجه به اینکه شرکت یوبیسافت به تازگی گزارش مالی سال گذشته و برنامه مالی سال آینده خود را اعلام کرده است و قرار است تا پیش از به پایان رسیدن سال مالی جاری خود، سه عنوان سطح بالا را روانه بازار کند، انتظار می‌رود یکی از این عناوین بازی Watch Dogs 3 باشد.

سایت Reddit اعلام کرد، برخی اطلاعات این عنوان قبل از انتشار رسمی آن به بیرون درز کرده است؛ در گذشته اعلام شد داستان این عنوان در شهر لندن جریان خواهد داشت، اما به تازگی یا اطلاعاتی که از بازی به بیرون نشت پیدا کرد خبر از جریان داشتن داستان بازی در شهر لندن مدرن می‌دهد. این عنوان در زمان معاصر جریان نخواهد داشت و گیمر را به آینده شهر لندن خواهد برد. شخصیت اصلی داستان برای یک سازمان ضد تروریسم متخصص در حملات سایبری کار می کند و مسئولیت جلو گیری از نفوذ افراد هکر را بر عهده گرفته است، افرادی را که قصد هک کردن سیستمی را دارند ، شناسایی و آن‌ها را به پلیس معرفی می‌کند.

بازی Watch Dogs 3 احتمالا قبل از مراسم E3 وارد بازار شود

این بازی به بازیکنان اجازه نمی دهد که از اسلحه و چاقو و سایر سلاح های مرگبار استفاده کنند و فقط گزینه های غیر کشنده ای مانند باتوم را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. پارکور در این عنوان نقش تقریبا مهمی دارد و شرکت سازنده سعی کرده است آن را طبیعی جلوه دهد. در عنوان Watch Dogs 3 ماموریت‌های جانبی دیگری نظیر جست‌وجو و پیدا کردن مواد مخدر نیز وجود دارد و گیمر با پیدا کردن آن‌ها امتیاز دریافت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: ساخت عنوان Death Stranding رو به اتمام است 


علاوه بر این در اطلاعات جدید نشت کرده از این بازی مشخص شد این عنوان چند هفته قبل از مراسم E3 وارد بازار خواهد شد هرچند این خبر هنوز توسط یوبیسافت تایید نشده است و فعلا در حد شایعه‌ای بیشتر نیست.

انتهای پیام/

عنوان Watch Dogs 3 به زودی منتشر خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.