گفتگوی نخست‌وزیر لبنان و هیات حماس

سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان با یک هیات از اعضای دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس درباره آخرین وضعیت نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

گفتگوی نخست‌وزیر لبنان و هیات حماسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری ملی لبنان (NNA)، سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان با یک هیات از اعضای دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس درباره آخرین وضعیت نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار عزت الرشق و اسامه حمدان از اعضای دفتر سیاسی حماس، علی برکه و احمد عبدالهادی نماینده سابق و کنونی حماس در لبنان و حسن منیمنه رئیس کمیته گفتگوی لبنانی- فلسطینی حضور داشتند.

الرشق در پایان این دیدار اعلام کرد: «ما همیشه مشتاق دیدار با مقام های لبنانی برای گفتگو و تبادل نظر درباره مسائل فلسطین و مشورت در امور مختلف بویژه در شرایطی کنونی و دشوار منطقه هستیم.»

عضو دفتر سیاسی حماس افزود، گفتگو درباره آخرین وضعیت نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی و اعمال معادلات جدید و ایجاد تعادل در عرصه اختلاف میان مقاومت و دشمن صهیونیست از جمله محورهای دیدار با حریری بود.

الرشق با اشاره به این که رایزنی در ارتباط با معامله قرن از دیگر محورهای این دیدار بود، افزود: «ما همواره به دنبال متحد کردن مواضع گروه های فلسطینی برای رد این معامله هستیم.»

وی گفت: «ما نمی توانیم با قبول برخی راه حل ها موجب از بین رفتن حقوق مردم فلسطین باشیم حتی اگر در پشت آنها حمایت آمریکا و دیگران وجود داشته باشد.»

این مقام حماس گفتگو درباره اوضاع در اردوگاه المیه میه و مقابله با هرج و مرج و سلاح های موجود در آن را از دیگر محورهای دیدار با نخست وزیر لبنان ذکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار