هایکو ماس: هر حادثه غیرمنتظره‌ای در منطقه به صورت خودکار واکنشی به دنبال دارد

وزیر امور خارجه آلمان در مصاحبه‌ای با نشریه بیلد با بیان این که ایران و آمریکا به دنبال جنگ نیستند، گفت هر حادثه‌ای در منطقه مانند حمله به خط لوله نفت عربستان، به صورت خودکار واکنش‌هایی به دنبال دارد.

هایکو ماس: هر حادثه غیرمنتظره‌ای در منطقه به صورت خودکار واکنشی به دنبال داردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در مصاحبه‌ای با نشریه بیلد با بیان این که ایران و آمریکا به دنبال جنگ نیستند، گفت هر حادثه‌ای در منطقه مانند حمله به خط لوله نفت عربستان، به صورت خودکار واکنش‌هایی به دنبال دارد.

وی با بیان این که ایران و آمریکا به دنبال جنگ نیستند، یادآور شد منطقه به قدری شاهد تنش‌های بزرگ است که هر حادثه‌ای مانند حمله به خط لوله نفت عربستان، به صورت خودکار منجر به واکنش‌هایی می‌شود.

ماس تنش زدایی از وضعیت کنونی را بسیار ضروری دانست و گفت که این مسئله را روز جمعه با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در میان گذاشته و منتظر دیدار مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا است.

وی همچنین در خصوص ضرب الاجل ۶۰ روزه ایران به اروپایی‌ها برای عمل به تعهداتشان گفت: اگر توافق هسته‌ای وجود نداشته باشد، ایران به غنی سازی ادامه می‌دهد و دیگر نمی‌توان پیامد‌های بعدی را متوقف کرد.

ماس یادآور شد که در دیدار روز جمعه خود با لاوروف وزیر امور خارجه روسیه بر این نکته تاکید کرده که گفتگو با مسئولان ایرانی از اهمیت بسیاری برخوردار است تا امکانی فراهم شود که ایران همچنان در برجام بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
تازه یادشون افتاد واکنش داره نگفتن سعودی ها این همه انسانها بیگناه کشتن واکنش داره، انگار این آقا انسانیت ها رو نادیده میگیره فقط وقتی صنعت نفت کشور ی می بینه که مدافع حقوق بشر میشه عجب......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
واکنش های زنجیره ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
برجام تاکنون هیچ دست آوردی برای ایران نداشته است و اروپائیها نشان دادند در مقابل آمریکا هیچ قدرتی ندارند لذا در صورت عدم رفع تحریمهای نفتی و مالی بهتر است ایران هم از برجام و هم از ان پی تی خارج و نسبت به غنی سازی 60درصدی اورانیم اقدام نماید.
آخرین اخبار