وزارت خارجه یمن اتهام‌زنی‌ها در خصوص حمله به اماکن مقدس عربستان را رد کرد

وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن با صدور بیانیه‌ای، اتهام‌زنی‌های ائتلاف متجاوز سعودی را درباره حمله یمنی‌ها به اماکن مقدس در عربستان رد کرد.

وزارت خارجه یمن اتهام زنی‌ها در خصوص حمله به اماکن مقدس عربستان را رد کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن با صدور بیانیه‌ای، اتهام زنی‌های ائتلاف متجاوز سعودی را در خصوص حمله ارتش و کمیته‌های مردمی به اماکن مقدس در عربستان رد کرد.

وزارت خارجه یمن تاکید کرد: «نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، پس از روز نهم ماه رمضان (حمله پهپادی به تأسیسات نفتی سعودی) هیچ عملیات نظامی را علیه اهدافی در خاک عربستان انجام نداده است.»

در همین حال المسیره نیز گزارش داد، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات صلح در واکنش به ادعای رسانه‌های سعودی و اماراتی درباره شلیک موشک از خاک یمن به مکه مکرمه گفت اینگونه خبر‌ها در راستای انحراف افکار عمومی از تحولات یمن منتشر می‌شود.

پیش از این رسانه‌های سعودی مدعی شده بودند یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در زمان سحر روز دوشنبه، دو موشک را به سمت فرودگاه‌های نظامی در طائف و جده در استان مکه عربستان شلیک کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر غيور مردان انصارالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
یمنی ها ارزش مقدسات می دونند ولی همین سعودی ها برا مقصر نشان دادن یمنی ها حاضر ند خودشان مکه رو هم بمباران کنند
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۲:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
متاسفانه کعبه (خانه خدا) در این عربستان .... هستش . و اگهاتفاقی هم بیفته سران وشاهزادهها میرن تو مکه و از تهدید و بمب و موشک و... درامان میمونن . چون کشوری به مکه حمله نمیکنه چون پایگاه جهان اسلامه . واز طرفی هم اگه عربستان نفت هم نداشت از زائرین خانه خدا اینقدر درآمد داشت که کشورش را داره کنه و اگه کم بودنهایت هزینه ها را برای زوار بالا میبره و.. .!! کاش کعبه در مکه (عربستان) نبود) !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
طایف و جده و غیره نداره، باید همه رو با خاک یکسان کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
طایف و جده. از کی جزو اماکن مقدسه شدهاند ؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
ای رزمندگان غیور و شریف یمن با اتکا به خداوند متعال و گوش به فرمان سید معزز عرب ملک بدرالدین در جبهه های زمینی و دریائی و.....پیشروی کنید و با حملات بی امان خود در عمق خاک عربستان با انهدام رگهای شیری که همان تاسیسات نفتی و لوله های انتقال نفت و ایستگاههای پمپاژ نفت است شریانهای تنفس حیات اقتصادی گاوهای شیرده را قطع کنید و مطمئن باشید که ارباب گاوچرانشان وقتی به این نتیجه برسد که شیر گاوهایش خشک شده شک نداشته باشید که گاوهایش را به سمت کشتارگاه می برد.......اینهمه تعلل و اهمال و وقت کشی برای چیست؟ قال الله تعالی فی قرآنه مجید:"حزب الله هم الغالبون." در قول نص صریح خداوند شک نکنید که وعده خداوند تخلف ناپذیر است....خداوند در کتاب قرآن باز به مومنین و رزمندگان اسلام میفرماید: از تعداد دشمن و تجهیزاتش هراس به دل راه ندهید چون خداوند شما رزمندگان اسلام را با اینکه در تجهیزات و تعداد نفرات از دشمنان اسلام کمتر هستید اگر به خداوند توکل کنید نصرت و پیروزی عطا می فرماید....
بنابراین با توجه به آیات خداوند در قرآن کریم خطاب به رزمندگان اسلام گوش بفرمان سید عزیز و غیور عرب ملک بدرالدین باشید و استوار قدم بردارید و با بنیانی مرصوص در مقابل دشمن سفاک و جاهل که عزت عرب را به لجن کشیده مقابله کنید و رگهایش را قطع کنید که همانا تاسیسات مهم نفتی و بندری و لجستیک دریائی و نفتکشهایش میباشد......تا الآن هم بسیار جوانمردانه و بسیار لطف در حق دشمن تا دندان مسلح خودتان کرده اید لذا اتلاف وقت نکنید که خداوند یاور مظلوم و خون بناحق ریخته شدگان شهدای کشور مظلوم یمن است.....................
آخرین اخبار