سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش‌های رگباری در اغلب مناطق کشور طی ۲ روز آینده/ آسمان تهران قسمتی ابری است

طی ۲ روز آینده با عبور موج تراز میانی جو در مناطقی از کشور به استثنا جنوب غرب و نوار جنوبی کشور بارش رگباری رخ می‌دهد.

بارش‌های رگباری در اغلب مناطق کشور طی ۲ روز آینده/ آسمان تهران قسمتی ابری استبه گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی ۲ روز آینده با عبور موج تراز میانی جو در مناطقی از کشور به استثنا جنوب غرب و نوار جنوبی کشور به ویژه در ساعت بعدازظهر بارش رگباری رخ می‌دهد.

بدین ترتیب امروز در شمال غرب، دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، کرج، تهران، سمنان، دامنه‌های زاگرس در استان کردستان، همدان، مرکزی و در برخی مناطق مرکز، جنوب و نیمه شرقی ادامه خواهد داشت و در جنوب یزد، غرب کرمان، شرق خراسان رضوی، غرب سمنان و خراسان شمالی رگبار و رعد و برق شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

روز‌های سه شنبه و چهارشنبه وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور به ویژه منطقه زابل روی می‌دهد.


بیشتر بخوانید: بارش باران در ۱۵ استان شدت می گیرد/آسمان پایتخت نیمه ابری است


روز‌های سه شنبه و چهارشنبه کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور به ویژه در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق رخ خواهد داد و روز‌های پنج شنبه و جمعه مجدد افزایش دما در این نواحی خواهیم داشت و روز‌های شنبه و یکشنبه افزایش نسبی دما حدود ۳ تا ۵ درجه در اکثر مناطق کشور رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در سی و یکم اردیبهشت ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار