کشف ۳۱۵ کیلوگرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در ۲ عملیات جداگانه فراستانی و استانی موفق به کشف ۳۱۵ کیلوگرم تریاک شدند.

کشف ۳۱۵ کیلوگرم تریاک در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام به قاچاق مواد افیونی از شرق به غرب کشور می‌کرد که با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان بر روی اعضای این باند مشخص شد آنها قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از کرمان به استان‌های غربی دارند.

وی اضافه کرد: در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه پلیس مبارزه با موادمخدر همدان و کرمان، منزل متهمان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران در بازرسی از منزل قاچاقچیان ۲۱۵ کیلوگرم تریاک را کشف و ۲ دستگاه خودروی سواری را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر شد بیان کرد: رویکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر به ویژه اجرای عملیات‌های فرا استانی در ناکام گذاشتن قاچاقچیان بسیار تاثیر گذار بوده است.

کامرانی صالح افزود: در دیگر عملیات نیز پس از تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان قاچاقچیانی که با یک دستگاه کامیون اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های مرکزی به همدان می‌کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: کامیون حامل مواد مخدر در ورودی بخش قهاوند این استان متوقف و در بازرسی از آن، ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به صورت بسیار حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف و یک متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ ش

کشف مواد مخدر در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.