زندان پایان راه قاتل شرور / قتل در زابل، دستگیری در کرج

فردی شرور که در پی یک نزاع خیابانی مردی ۴۰ ساله را در شهر زابل به قتل رسانده بود با تلاش پلیس آگاهی استان در شهر کرج دستگیر شد.

زندان پایان راه قاتل شرور / قتل در زابل، دستگیری در کرجسردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی یک فقره نزاع خیابانی منجر به قتل در یازدهم خردادماه سال نود و سه در شهرستان زابل پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان خبره اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مردی ۴۰ ساله به نام محمدرضا در پی یک نزاع خیابانی توسط فردی شرور با چند ضربه شمشیر به قتل رسیده است.

سردار طاهری تصریح کرد: با توجه به متواری بودن قاتل تلاش برای شناسایی وی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی با یک سری تحقیقات گسترده اطلاعاتی روز گذشته مخفیگاه متهم در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان "برقان" شهر کرج شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با نیابت قضائی مخفیگاه متهم را محاصره و او در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم به قتل پس از بازجوئی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

قاتل فراری دستگیر شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار