بازدید حجت الاسلام والمسلمین مروی از بخش‌های مختلف آستان قدس

حجت الاسلام والمسلمین مروی به صورت سرزده از بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی بازدید کرد.

بازدید حجت الاسلام والمسلمین مروی از بخش‌های مختلف آستان قدسبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با هدف نظارت بر فعالیت بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی به صورت سرزده از چند مجموعه در حرم مطهر بازدید کرد.

وی ضمن بازدید  از فروشگاه نان قدس رضوی  با تأکید بر اینکه محصولات رضوی باید دارای بهترین کیفیت باشد،تصریح کرد : باید ضمن توجه به رونق تولید، تلاش کنیم محصولات تولیدی در آستان قدس رضوی با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت در بازار عرضه شود.

تولیت آستان قدس رضوی  ضمن حضور در بازرسی ورودی حرم مطهر رضوی از روند خدمت رسانی خدام در ورودی‌های حرم بازدید و با تعدادی از خدام گفتگو کرد و گفت : زائر در ابتدای حضور در حرم مطهر با شما خادمین مواجه می‌شود، وشما باید با اخلاق و رفتار مناسب با تمام زائران برخورد کنید و سعی کنید ضمن انجام مأموریت‌های محوله کمترین زحمت را برای آن‌ها ایجاد کنید تا خاطره خوش از زیارت داشته باشند.


 حجت‌الاسلام و المسلمین مروی با حضور در مجموعه "نعیم رضوان" بر ساماندهی توزیع دعوتنامه مهمانسرای حضرت در بین زائران تأکید کرد و افزود : نعیم رضوان یکی از راه‌های این کار است تا از این طریق همه زائران بتوانند حداقل برای یک بار از این سفره با برکت استفاده کنند.

وی تصریح کرد :  نباید این راه منحصر به کسانی باشد که آشنا با تکنولوژی‌های روز هستند، بلکه باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که حتی افراد بی‌سواد هم بتوانند از این سفره بابرکت بهره‌مند شوند.

 تولیت آستان قدس در پایان با حضور در دفتر اشیا پیدا شده، گفت  : روند جمع آوری و تحویل آن‌ها را بررسی و بر تسریع خدمت رسانی در این دفاتر تأکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مروی افزود: امانت داری باید سرلوحه کار این مجموعه باشد و خدام نیز باید تلاش کنند اشیا هرچند کم ارزش را در کمترین زمان ممکن به این دفاتر برسانند تا به صاحبان آن‌ها برگردد.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

بازدید سرزده تولیت آستان قدس از بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.