میزبانی آستان امامزاده روح الله از مومنان و روزه داران در ایام ماه رمضان

آستان امامزاده روح الله میدان امام خمینی(ره) در بیست و چهار ساعت شبانه روز در ایام ماه مبارک رمضان با برنامه های متنوع میزبان مردم است.

میزبانی آستان امامزاده روح الله از مومنان و روزه داران در ایام ماه رمضانحجت الاسلام حجر رسولی مدیر آستان امامزاده روح الله میدان امام خمینی تهران در مورد برنامه های آن آستان در ایام ماه مبارک رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان،آستان امامزاده روح الله به صورت ۲۴ ساعته پذیرای مومنان و روزه داران است.این ماه فرصت مناسبی است تا با حضور در اماکن متبرکی مثل آستان امامزاده روح الله از فضای معنوی این ماه بهره کافی را ببریم.

وی افزود: در این ماه در آستان امامزاده روح الله برنامه های متنوعی برگزار می شود.هر روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر جزء خوانی قرآن برگزار می شود.همچنین از نیم ساعت قبل از افطار مناجات خوانی و کرسی های قرائت قرآن با حضور قاریان مطرح کشور برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: همچنین در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) که در نزدیکی آستان امامزاده روح الله است،محلی ایجاد شده تا در هنگام اذان مغرب بتوانیم با مردم ارتباطی نزدیک داشته باشیم.

حجت الاسلام رسولی همچنین در مورد برنامه های شبانگاهی و سحرگاهی آستان امامزاده روح الله توضیح داد و افزود: از ساعت ۲۲ تا ۲۴ هرشب برنامه سی شب،سی محفل را برای آموزش قرآن کریم تدارک دیده ایم و از ساعت ۲۴ تا سحرگاه،مناجات خوانی برپاست.همچنین هر روز سفره افطار مقابل روزه داران پهن می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.