سخنگوی مدیریت حوزه مطرح کرد؛

رونق بخشیدندن به دروس اخلاق حوزه توسط آیت الله مکارم شیرازی

حجت الاسلام رفعتی گفت: برگزاری درس اخلاق توسط آیت الله مکارم شیرازی موجب ایجاد رونقی مجدد در حوزه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ حجت الاسلام والمسلمین رفعتی سخنگوی مدیریت حوزه شامگاه دوشنبه در محفل قرآنی آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) گفت: این محفل قرآنی با حضور مرجعی برگزار می شود که بانی برکات بسیاری در حوزه های علمیه بوده اند.

وی افزود: در این محفل برندگان مسابقه کتابخوانی درس اخلاق حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز تجلیل می شوند که این تجلیل با هدف توسعه و ترویج درس اخلاق در حوزه های علمیه است.

رئیس شبکه جهانی ولایت بیان کرد: حضرت آیت الله مکارم شیرازی از دو سال پیش اقدام به برگزاری دروس اخلاق پیوسته خود در شب های چهارشنبه کردند تا رونقی دوباره به درس های اخلاق بدهند و استادان حوزه و طلاب و جوانان و پیر و جوان و زن و مرد مشتاقانه پای این دروس لطیف و معنوی می نشستند.

وی گفت: ایشان در کنار زعامت حوزه های علمیه و مقام شامخ مرجعیت و مشاغل علمی و تدریس و تحقیقی و خدمات گسترده فرهنگی و اجتماعی و... این درس اخلاق را به شکل پیوسته برگزار کردند تا به همگان اهمیت توسعه دروس اخلاق را گوشزد کنند و خوشبختانه رونق بسیاری نیز به دروس اخلاق حوزه دادند.

سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه با تقدیر مدیران و علمای حوزه از این مرجع عظام تقلید در خصوص برگزاری این دروس، یادآورشد: ماحصل تدریس دوساله درس اخلاق این مرجع عظام تقلید در قالب یک کتاب با عنوان «طرحی نو در مسایل اخلاقی» منتشر شده است و مسابقه کتابخوانی که با حضور 300 نفر برگزار شد از همین کتاب برگزار شد.

انتهای پیام/الف

آیت الله العظمی مکارم به دروس اخلاق حوزه رونق بخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.