فرماندار اراک خبرداد؛

پرداخت حقوق اسفند ماه کارگران آذرآب اراک/حقوق فروردین هم به زودی واریز می شود

فرماندار اراک از واریز حقوق اسفند ماه کارگران آذرآب اراک خبر داد.

پرداخت حقوق اسفند ماه کارگران اذراب اراک/حقوق فروردین هم به زودی واریز می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حسین بختیاری فرماندار اراک در جمع کارگران آذرآب گفت: حقوق معوق اسفندماه کارگران آذرآب امروز به حساب آنان واریز شد.

حسین بختیاری افزود: ۲۵ میلیون ریال از حقوق فروردین ماه کارکنان این واحد صنعتی نیز فردا (چهارشنبه) واریز می‌شود.

وی ادامه داد: کارکنان شرکت صنایع آذرآب حقوق اسفندماه پارسال، فروردین و اردیبهشت امسال را طلب دارند که بخشی از این معوقات امروز و بخشی نیز فردا به حساب کارکنان واریز می‌شود.

فرماندار شهرستان اراک بیان کرد: هیات مدیره شرکت صنایع آذرآب نیز در نشست با معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، کمیسیون کارگری و شورای تامین استان متعهد شده بود که حقوق اسفندماه پارسال و فروردین ماه امسال را تا آخر اردیبهشت ماه جاری به حساب کارکنان واریز کند که حقوق اسفند امروز و ۲۵ میلیون ریال از مجموع حقوق فروردین هر کارگر نیز فردا واریز می‌شود.

بختیاری اضافه کرد: مابقی معوقات و مطالبات کارکنان شرکت صنایع آذرآب اراک نیز با وصول مطالبات شرکت در اسرع وقت به حساب کارکنان واریز می‌شود.

صنایع آذرآب جزو پیشروان ساخت تجهیزات نفت وگاز و کارخانجات

صنایع آذرآب جزو پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تاکنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است که بعد از خصوصی شدن با مشکل مواجه شد و این مشکل در سال ۹۶ به حدی شد که کارگران از شهریورماه این سال چندین بار دست به اعتراض زدند.

این مشکلات ادامه داشت تا اینکه با تعامل و همکاری کارگران و مدیران و مسئولان استانی و کشوری و رایزنی‌های فراوان سهامداران شرکت ۲۹ مهرماه ۹۶ در نشستی در دفتر مرکزی شرکت آذر آب در شهر تهران قلعه‌بانی را به عنوان رئیس هیئت مدیره و شیخ زاده را به عنوان مدیر عامل شرکت صنایع آذر آب اراک مشخص و شرکت ۱۰ مهرماه ۹۶ به خط تولید بازگشت و کارخانه فعالیت مجدد خود را آغاز کرد و دوباره با تولید محصولات متنوع رونق گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
طفلی ها