امشب؛ دانشجویان افطار را میهمان رهبر معظم انقلاب هستند

دیدار سالانه دانشجویان تشکل‌های دانشگاهی با مقام معظم رهبری امشب اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

امشب؛ دانشجویان افطار را میهمان رهبر انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق سنت هرساله، دیدار سالانه دانشجویان با مقام معظم رهبری امشب  اول خرداد ماه  برگزار خواهد شد و افطار را میهمان ایشان هستند.

امشب دانشجویان دغدغه‌ها و مطالبات خود را به سمع حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) می‌رسانند و با ایشان صحبت می‌کنند.

سالها است که دانشجویان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب ثبت نام می‌کنند و پس از اعلام نتیجه قرعه کشی آنها در محضر حضرت آیت الله خامنه‌ای سخنرانی می‌کنند و رهبر انقلاب مواردی را در پایان این جلسه خطاب به دانشجویان بیان می‌کنند.

 پیام مرادی  به نمایندگی از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، نرگس سادات حسینی به نمایندگی از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ( دفتر تحکیم وحدت)، محمد امین مهدی پور  به نمایندگی از اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، محمد حسین صبوری  به نمایندگی از اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی، علیرضا شریفی به نمایندگی از بسیج دانشجویی و مهرداد پولادی به نمایندگی از انجمن دانشجویی اصلاح‌طلب در محضر رهبر معظم انقلاب سخنرانی خواهند کرد.

سرفصل سخنرانی‌های دانشجویان مقابل مقام معظم رهبری

عقلانیت انقلابی محور سخنان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

عقلانیت انقلابی و بسط این مفهوم در بخش‌های آزادی، عدالت و معنویت از محور‌های سخنرانی پیام مرادی نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل است.

مردم سالاری دینی و تحقق جمهوریت محور کلی سخنان نرگس‌سادات حسینی نماینده دفتر تحکیم وحدت خواهد بود، اگرچه کارویژه این اتحادیه امسال بر روی نوسازی مشارکت و کارآمدی جمهوریت متمرکز بود؛ انتظار می‌رفت که بخش اصلی سخنان نماینده دفتر تحکیم وحدت موضوع جمهوریت و مشارکت باشد.

گام دوم انقلاب، جالش‌های اجرای آن و نگاه ویژه‌ای که مقام معظم رهبری به جوانان در این بیانیه دارند، به همراه جوانگرایی، ابعاد و الزامات آن محور سخنان مهدی‌پور محمدامین مهدی‌پور، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار امروز خواهد بود.

محمدحسین صبوری، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی نماینده این جنبش برای سخنرانی عصر امروز حسینیه امام خمینی (ره) است؛ محور اصلی سخنان جنبش عدالتخواه دانشجویی هر ساله بخش‌هایی از جمهوریت و الزامات آن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
دانشجویان همه شون نیستن که اکثرا همه دانشجوهای تهرانن
آخرین اخبار