گروه‌های بحرینی: مشارکت در توطئه علیه فلسطین به صلاح ملت بحرین نیست

گروه‌های بحرینی با محکوم کردن اقدامات آل خلیفه علیه مردم مظلوم فلسطین، اعلام کردند که مشارکت در توطئه چینی علیه فلسطین به صلاح این کشور و ملت آن نیست.

گروه‌های بحرینی: مشارکت در توطئه علیه فلسطین به صلاح ملت بحرین نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه منامه پست، گروه‌های بحرینی با محکوم کردن اقدامات آل خلیفه علیه مردم مظلوم فلسطین، اعلام کردند که مشارکت در توطئه چینی علیه فلسطین به صلاح این کشور و ملت آن نیست.

حزب اسلامی کار بحرین در بیانیه‌ای از مسئولان بحرین خواست که کارگاه جذب سرمایه گذاری برای کرانه باختری فلسطین که قرار است با نام صلح به خاطر شکوفایی در این کشور برگزار شود را لغو کنند.

حزب اسلامی کار، دنباله روی و اطاعت رژیم آل خلیفه از صهیونیست‌ها و وارد کردن بحرین در توطئه‌ها برضد ملت فلسطین را محکوم و اضافه کرد: عقب نشینی از یاری ملت فلسطین و دور زدن حقوق عادلانه و اصول قانونی آن‌ها به صلاح بحرین و ملت آن نیست.

این حزب بحرینی از مسئولان کشور خواسته است از آلوده شدن دامن این کشور توسط صهیونیست‌ها و توطئه‌های آن‌ها جلوگیری کنند و کشور و ملت را در جبهه توطئه گران قرار ندهند.

جریان اسلامی الوفاء بحرین نیز توطئه آمریکا، صهیونیست‌ها و رژیم آل خلیفه برای نابودکردن آرمان فلسطین را محکوم و اعلام کرد که ملت بحرین راضی به این کار نیستند و این اقدام توسط رژیمی بدون مشروعیت انجام می‌شود.

در بیانیه جریان الوفاء آمده است: کاری که رژیم آل خلیفه برای به چالش کشیدن اراده ملت بحرین می‌کند نشان می‌دهد که این نظام دنباله رو دشمنان مسلمانان و اعراب است.

این نظام مشروعیت ندارد و با بحران‌های داخلی و خارجی بی شماری دست و پنجه نرم می‌کند و فکر می‌کند که نوکری برای صهیونیست‌ها آن را نجات می‌دهد.

جریان اسلامی الوفاء خواستار برگزاری آیین روز جهانی قدس با شعار به سوی قدس و مخالفت با فروش فلسطین و مقدسات آن شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار