بیش از ۲۰۰ نفر از جوانان ملایر در اعتکاف ماه رمضان

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از حضور ۲۵۰ نفری جوانان ملایر در اعتکاف ماه مبارک رمضان امسال خبرداد.

بیش از ۲۰۰ نفر از جوانان ملایر در اعتکافبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گروسی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف فرصتی برای نزدیک شدن بیشتر به پرورزدگار است افزود: دراین سال‌های اخیر استقبال جوانان از این مراسم معنوی بی‌نظیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در ماه رجب مراسم معنوی اعتکاف در ۶ نقطه شهرستان ملایر برگزار می‌شود و ۴۵۰ نفر در این مراسم معنوی شرکت کردند ادامه داد: مراسم معنوی اعتکاف در ماه رمضان نیز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه ثبت نام مراسم اعتکاف رمضان از ۲۵ اردیبهشت‌ماه در اداره تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) و روز‌های جمعه در محل نماز جمعه شروع شد افزود: ثبت نام تا ۱۰ خردادماه ادامه دارد.

وی هزینه ثبت نام برای این مراسم را ۶۰ هزار تومان دانست و گفت: مسجد جامع برای خواهران و چند مسجد نیز برای اعتکاف برادران پیشنهاد شده که یکی از این مساجد محل اعتکاف برادران دیر ماه رمضان خواهد بود.

گروسی با بیان اینکه این مراسم معنوی اعتکاف از ۱۱ تا ۱۳ خردادماه مصادف با در روز‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ ماه رمضان برگزار می‌شود گفت: برگزاری مراسم قرائت قرآن، سخنرانی، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی، برنامه‌های فرهنگی، گفتمان دینی، دعا و اعمال ویژه اعتکاف از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در اعتکاف امسال است.
انتهای پیام/ج

بیش از ۲۰۰ نفر از جوانان ملایر در اعتکاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار