نشست محرمانه وزیر خارجه سابق دولت ترامپ با قانونگذاران آمریکایی

اعضای کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته نشست محرمانه‌ای را با وزیر خارجه سابق دولت فعلی این کشور برگزار کردند.

برگزاری نشست محرمانه میان وزیر خارجه سابق ترامپ و قانونگذاران آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رکس تیلرسون، وزیر خارجه سابق دولت ترامپ روز گذشته دیدار محرمانه‌ای با اعضای کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا داشت و در آن در خصوص فعالیت‌هایش در سمت وزیر خارجه این کشور به سخنرانی پرداخت.

وزیر خارجه سابق دولت فعلی آمریکا با الیوت انجل و مایکل مک کال، رئیس و عضو ارشد کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان این کشور و برخی دیگر از اعضای این کمیته دیدار داشت. در این جلسه به پاره‌ای از مسائل مربوط به زمان ریاست تیلرسون در وزارت خارجه پرداخته شد. اگرچه جزئیاتی از موضوعات مورد بحث در این جلسه در دسترس نیست با این حال دیلی بیست گزارش داد در این جلسه دوران کاری تیلرسون در دولت دونالد ترامپ اختلافات میان او و جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ مورد بحث قرار گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است تلاش شد تا حضور تیلرسون در کنگره به صورت کاملا محرمانه باشد. برخی منابع داخلی کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند نشست میان وزیر خارجه سابق و اعضای این کمیته بیش از ۶ ساعت به طول انجامید که در آن تیلرسون به تلاش هایش برای ایجاد روندی رسمی و نظارتی میان ادارات وزارت خارجه پرداخت، که با شکست مواجه شد.

نشست میان تیلرسون و اعضای کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا به طور کاملا محرمانه بدون حضور مشاوران رسانه‌ای برگزار شد. رکس تیلرسون در ماه مارس سال ۲۰۱۸ از طریق پیام توئیتری دونالد ترامپ از سمت خود به عنوان وزیر خارجه آمریکا برکنار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار