همزمان با اتمام مهلت قانونی دولت وحدت ملی، کابل چهره نظامی به خود گرفت

هم اکنون پلیس ضد شورش در نقاط مختلف پایتخت از جمله  سرک های منتهی به ارگ ریاست جمهوری مستقر شده است.

همزمان با اتمام دوره قانونی دولت وحدت ملی، کابل کاملا چهره نظامی به خود گرفتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با اتمام دوره قانونی دولت وحدت ملی و تهدید مکرر جنلح های سیاسی افغانستان مبنی بر عدم پذیرش تداوم این دولت، شهر کابل کاملا چهره نظامی به خود گرفته است.

هم اکنون پلیس ضد شورش در نقاط مختلف پایتخت از جمله  سرک های منتهی به ارگ ریاست جمهوری مستقر شده است. همچنین تعداد زیادی موترهای تیلری حامل کانتینر در برخی از چهارراه ها دیده می شود.

حضور نیروهای امنیتی در چهارراه ها و سرک های کابل به طور چشمگیری افزایش یافته است. با این حال هیچ مسیری مسدود نیست، اما ترافیک در نقاط مرکزی شهر بر خلاف معمول سنگین است.

ظاهرا پلیس ضد شورش و نیروهای امنیتی از ساعت 5:30 تا 7:30 بامداد امروز (چهارشنبه اول جوزا/ خرداد) سرک های مرکزی پایتخت و منتهی به ارگ ریاست جمهوری را مسدود کرده بودند اما پس از آنکه تظاهرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به تعویق افتاد این سرک ها بازگشایی شده است.

همچنین برخی گزارشات حاکی از مسدود شدن دروازه های ورودی شهر کابل می داد که ظاهرا صحیح نیستند و فقط ایستگاه های بازرسی افزایش پیدا کرده است.

گفتنی است که امروز اول جوزا/ خرداد مهلت قانونی حکومت وحدت ملی پایان یافته اما دولت اشرف غنی به حکم دادگاه عالی تا زمان برگزاری انتخابات تمدید شده است.

در روزهای گذشته 12 تیم انتخاباتی بارها از اشرف غنی خواسته بودند که از قدرت کنار برود و حکومت سرپرست ایجاد شود اما ریاست جمهوری افغانستان این را نمی پذیرد و تاکید دارد که تمدید زمان دولت توسط دادگاه عالی یک امر قانونی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار