توزیع ۶ هزار پرس غذا در شب‌های قدر به همت اداره اوقاف در خوی

رئیس سازمان اوقاف خوی گفت: ۶۰۰۰ پرس غذا در شب‌های قدر توسط خیرین با همکاری اداره اوقاف توزیع می‌شود.

 ابراهیم پور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: با همکاری اداره اوقاف ۶ هزار پرس غذا در شب‌های پرفیض قدر توسط خیر خویی پخت و توزیع می شود.

ابراهیم پور در ادامه گفت: از این تعداد ۲ هزار پرس غذا با همکاری دادستان محترم و سازمان حمایت از زندانیان در شب اول قدر میان خانواده‌های زندانیان توزیع میشود.

وی همچنان افزود: ۲ هزار پرس دیگر از غذا‌ها در شب‌های قدر با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی خوی در میان خانواده‌های تحت پوشش این دو نهاد توزیع خواهد شد.

رئیس اوقاف خوی افزود: ۲ هزار پرس باقیمانده از غذا‌ها در شب‌های قدر در امامزاده سید بهلول و بقعه متبرکه شیخ نوایی به عنوان سحری در میان شرکت کنندگان در مراسم احیاء توزیع می شود.

ابراهیم پور در جواب سوال دیگر برنامه مذهبی اوقاف در روز‌ها و شب‌های ماه رمضان گفت: از اولین روز ماه مبارک رمضان جهت استفاده معنوی همشهریان محترم، خیمه‌های معرفت، پاسخ به سوالات شرعی، عفاف و حجاب، مشاوره وقف جدید و مشاوره خانواده در امامزاده سید بهلول و بقعه شیخ نوایی برپا شده است که این برنامه‌ها تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

رئیس اوقاف و امور خیریه خوی همچنان در مورد حضور روحانی‌ها در مکان‌های مقدس اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان یک نفر روحانی به عنوان مفسر در امامزاده سید بهلول بعداز نماز مغرب و عشا در خدمت مردم مومن می‌باشد.

وی اضافه نمود: ۲ نفر از عزیزان روحانی در بقعه شیخ نوایی در پاسخ گویی به سوالات مذهبی و تفسیر قرآن در خدمت همشهریان هستند.

ابراهیم پور گفت: در بقعه شیخ نوایی با همکاری پایگاه مقاومت حضرت خدیجه ع مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه از ساعت ۱۱/۵ صبح الی ۲ بعداز ظهر مخصوص خواهران دایر می‌باشد.

وی افزود:که در ادامه این جزء خوانی یکی از روحانیون سخنرانی ودر آخر مراسم نماز جماعت ظهر و عصر اقامه می شود.

در امامزاده سید بهلول و بقعه شیخ نوایی پوستر‌های مذهبی، تربیتی اخلاقی و آموزشی جهت استفاده مردم نصب شده است.

انتهای پیام/م

 

توزیع غذای گرم شب‌های قدر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.