برنامه ریزی برای اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان ضروری است

رئیس شورای آموزش و پرورش باغملک گفت: برنامه ریزی برای اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،نخستین شورای آموزش و پرورش باغملک در سالن جلسات ساختمان اداری آموزش و پرورش تشکیل شد.

 محمد نجاتی پور، فرماندار باغملک گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تحصیلی شایسته است تا برنامه ریزی های لازم برای پرکردن اوقات فراغت از طرف ادارات مسئول به ویژه آموزش و پرورش صورت بگیرد و در همین راستا آماده سازی و تجهیز کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش ضروری است.

وی افزود: کیفیت بخشی به فعالیت های دانش آموزان در کانون های فرهنگی پرورشی به ویژه در روزهای تابستان نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد و ایجاد رشته های متنوع که با سلایق دانش آموزان تناسب داشته باشد در جذب علاقمندان بسیار اهمیت دارد.

نجاتی پور با تاکید بر اهمیت برگزاری آزمون های نهایی متوسطه دوم یادآور شد: دقت در برگزاری آزمون های نهایی یکی از مهمترین وظایف آموزش و پرورش است که امیدواریم ضمن تاکید بر این مهم، شاهد رشد و ارتقای کیفی آموزش دانش آموزان باشیم.

گفتنی است: در پایان این مراسم از تلاش های محمد مراد غلامی در کارشناسی خدمات و پشتیبانی و رفاه معلم تقدیر و گودرز ملایی برای تصدی این پست معارفه شد.

انتهای پیام/م

توجه به اوقات فراغت دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.